Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Plafondplaten: welke verf, en hoe te verven?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vincentdr
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 08-06 21:02
Mijn vraag

Op onze zolder hebben wij witte plafondplaten. Deze platen lijken van hout te zijn met daarbij een laag van een ander materiaal (ik weet niet zeker wat dit is).
Deze liggen er waarschijnlijk al 25 jaar in (toen het huis is gebouwd) en wij willen deze schilderen.

Is dat mogelijk? Zo ja, met welke verf (houtverf gok ik, maar wellicht dat die laag andere verf nodig heeft?)
en moet het eerst geschuurd worden, of is enkel ontvetten voldoende?

Alvast bedankt .

[Voor 28% gewijzigd door vincentdr op 08-06-2020 11:08. Reden: foto toegevoegd]

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: september 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Foto?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vincentdr
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 08-06 21:02
Hoop dat dit voldoende in beeld gebracht is? Ik heb helaas geen losse plaat.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True