Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Manier(en) om speakers op de tv aan te sluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bertje26
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 27-06-2020
Mijn vraag

Ik heb twee speakers en een eenvoudige smart tv van Panasonic (tx-40cx700e). Hoe kan ik het makkelijkste de speakers aansluiten op de tv? Ik heb er absoluut geen verstand van en daarom geen idee. Is er bijvoorbeeld een adapter voor of moet er iets van een mediaspeler of versterkertje tussen? Ik wil in elk geval geen soundbar aanschaffen en echt de speakers ervoor gebruiken.

Alvast bedankt! Hulp wordt gewaardeerd!

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 17:48
Vast heel veel moeite gedaan ook al :+
Uren lang op internet gezocht.....eindeloos door topics heen gelezen...en toch kwam je er niet uit zoiets?

Iets met analoge uitgang, anders een dac, een mini amp van eBay / Ali express. Zijn echt 100+ topics over op dit forum alleen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 19-04 20:19

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Laten we bij het begin beginnen: wat voor speakers?

Je openingspost is te summier om er iets zinnigs over te kunnen zeggen...

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 18:55
Er moet een versterker tussen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeaR