Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games spelen, Rdr 2, Far Cry 5, en de toekomstige Elder Scrolls/Assassin's Creed games.
Daarnaast gebruik ik hem voor m'n werk, veel typen etc. Ik zal hem veel meenemen naar bijvoorbeeld een vriend om daar te gaan gamen, vandaar de behuizing ook.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een max van rond de 1000 in m'n hoofd, minder mag altijd natuurlijk!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, windows etc is al allemaal aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje. Ik heb nog geen idee welke monitor ik wil, sowieso een QHD resolutie en minimaal 120hz, en qua grootte denk ik maximaal 27 inch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De behuizing moet goed koelen, gezien de ruimte en compactheid. Ik hoop dat jullie hier nog adviezen voor hebben
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Advies of de onderdelen goed bij elkaar passen en of evt een overkill aanwezig is. Graag ook adviezen over de koeling en airflow. Ik heb hier geen verstand van met ITX behuizingen. Is de ingebouwde voeding voldoende voor hetgeen dat ik wil doen?
Voornamelijk games spelen, Rdr 2, Far Cry 5, en de toekomstige Elder Scrolls/Assassin's Creed games.
Daarnaast gebruik ik hem voor m'n werk, veel typen etc. Ik zal hem veel meenemen naar bijvoorbeeld een vriend om daar te gaan gamen, vandaar de behuizing ook.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een max van rond de 1000 in m'n hoofd, minder mag altijd natuurlijk!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, windows etc is al allemaal aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje. Ik heb nog geen idee welke monitor ik wil, sowieso een QHD resolutie en minimaal 120hz, en qua grootte denk ik maximaal 27 inch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De behuizing moet goed koelen, gezien de ruimte en compactheid. Ik hoop dat jullie hier nog adviezen voor hebben
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Advies of de onderdelen goed bij elkaar passen en of evt een overkill aanwezig is. Graag ook adviezen over de koeling en airflow. Ik heb hier geen verstand van met ITX behuizingen. Is de ingebouwde voeding voldoende voor hetgeen dat ik wil doen?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 159,- | € 159,- |
1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac | € 113,99 | € 113,99 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2060 OC 6G | € 334,53 | € 334,53 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Node 202 + Integra SFX 450W PSU | € 144,90 | € 144,90 |
1 | Processorkoeling | Alpenföhn Black Ridge | € 46,49 | € 46,49 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 69,04 | € 69,04 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 196,90 | € 196,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.064,85 |