Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem gaan gebruiken als vervanging voor mijn (laptop) daily driver Asus 430ux met i7-7500u
Omdat deze laptop inmiddels alweer drie jaar oud is wil ik upgraden naar een combinatie van iets 'stevigs' voor thuis en iets eenvoudigs voor onderweg. Onderweg heb ik namelijk aan een laptop met browser ongeveer voldoende (website onderhoud en beheer / klantgesprekken)
Nu is dat voor thuis stiekem ook voldoende, maar het komt nog wel eens voor dat ik een spelletje wil spelen op de laptop en incidenteel een kort filmpje monteer en dat gaat dan niet echt vlot.
Het nieuwe systeem moet kortom goed overweg kunnen met de basics EN geschikt zijn om af en toe een game te spelen op mijn LG Ultrawide van 3440x1440.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €800 maar minder mag natuurlijk ook
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord (ducky one2), muis (mx anywhere) en beeldscherm 32" LG ultrawide 3440x1440
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Bij mijn zoektocht de afgelopen dagen kwam ik uit op wat onderdelen die ook in BBG's terugkomen. Ik dacht aan Ryzen 5, 16 gb ram, 500gb nvme, moederbord met wifi
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast het liefste wit. Koel en vooral stil systeem tijdens werk is wel een eis, dat de fans meer geluid produceren tijdens film export en gamen is minder problematisch
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken MAAR wil in de toekomst misschien wel (voor de lol) naast Windows 10 ook Linux draaien...
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag weten of:
- Ik belangrijke zaken over het hoofd zie
- De componenten compatible zijn
- Er naar aanleiding van mijn verhaal een andere budgetverdeling slim is
Mijn build tot nu toe (twijfel inmiddels over alles
:
Ik wil het systeem gaan gebruiken als vervanging voor mijn (laptop) daily driver Asus 430ux met i7-7500u
Omdat deze laptop inmiddels alweer drie jaar oud is wil ik upgraden naar een combinatie van iets 'stevigs' voor thuis en iets eenvoudigs voor onderweg. Onderweg heb ik namelijk aan een laptop met browser ongeveer voldoende (website onderhoud en beheer / klantgesprekken)
Nu is dat voor thuis stiekem ook voldoende, maar het komt nog wel eens voor dat ik een spelletje wil spelen op de laptop en incidenteel een kort filmpje monteer en dat gaat dan niet echt vlot.
Het nieuwe systeem moet kortom goed overweg kunnen met de basics EN geschikt zijn om af en toe een game te spelen op mijn LG Ultrawide van 3440x1440.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €800 maar minder mag natuurlijk ook
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord (ducky one2), muis (mx anywhere) en beeldscherm 32" LG ultrawide 3440x1440
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Bij mijn zoektocht de afgelopen dagen kwam ik uit op wat onderdelen die ook in BBG's terugkomen. Ik dacht aan Ryzen 5, 16 gb ram, 500gb nvme, moederbord met wifi
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast het liefste wit. Koel en vooral stil systeem tijdens werk is wel een eis, dat de fans meer geluid produceren tijdens film export en gamen is minder problematisch
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken MAAR wil in de toekomst misschien wel (voor de lol) naast Windows 10 ook Linux draaien...
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag weten of:
- Ik belangrijke zaken over het hoofd zie
- De componenten compatible zijn
- Er naar aanleiding van mijn verhaal een andere budgetverdeling slim is
Mijn build tot nu toe (twijfel inmiddels over alles
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 159,- | € 159,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 149,- | € 149,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1650 Super Windforce OC 4G | € 185,57 | € 185,57 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Wit | € 90,75 | € 90,75 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 81,60 | € 81,60 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 500W | € 65,90 | € 65,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 73,89 | € 73,89 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 805,71 | ||