Toon posts:

AsusA7M266 niet meer gemaakt?!?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg net bericht van Informatique:

De Asus A7M 266 is end of life.
Deze wordt niet meer gemaakt.

Een alternatief is de :

Asus A7V266, 266Mhz SocketA, AMD Thunderbird mainb Fl 449,- incl. btw.

Met vriendelijke groet,
Informatique computers en componenten BV

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
laat maar :? :? :)

Sinlath | Opinions may contain latency

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Lijkt me Bull, aangezien de A7M gewoon retestabiel is en de AMD Cpu's voor di bord nog volop verkocht worden. Zo snel heb ik trouwens nog nooit een mobo end-of-life zien worden :?

Verwijderd

Topicstarter
Ja.. erg vreemd allemaal..
Echter.. bij zaken als funprice en mycom zie ik m ook niet te koop....

Verwijderd

Topicstarter
Zeg 'Hartklep' Sinlath de Tarzan...
Snap jij het wel.. vragen wij ons af..
Whaha!

Ja hier kingfubar:
"het is wel lekker rustig zo een beetje kleppen op een forum. doodmoe word je van dat constante gelul van die gozer als je een keer met je vrouw aan het bellen bent. .... ja ja jaaa (piepstem) ik weet alles beter.... zucht ja ja ja ja ja, ga maar ff voor de spiegel jorten knullie...."

De groeten van Malleus, en KINGFUBAR

Verwijderd

Dat de A7M266 niet meer gemaakt word dat horen we al vanaf de dag dat die plank uit is...

Op een gegeven moment gaat AMD stoppen met de produktie van de 760 chips maar pas als er een andere goede chipset is voor AMD cpu's in AMD's ogen. AMD vind de VIA chipsets maar niks en nu ook blijkt dat de KT266 chip niet gaat worden wat er van verwacht word (in ieder geval niet op de MSI plank, wellicht word de A7V266 beter maar die is geloof ik nog niet leverbaar in NL) zal AMD de produktie van de 760 chippies nog wel even voortzetten.

Er zijn al heel veel winkels geweest die in 't verleden al hebben gezegd dat de A7M266 niet meer gemaakt werd maar toch is 'ie nog steeds te krijgen.

• Sinlath
  • Laatst online: 03-06 18:40
Op dinsdag 07 augustus 2001 15:22 schreef Malleus het volgende:
Zeg 'Hartklep' Sinlath de Tarzan...
Snap jij het wel.. vragen wij ons af..
Whaha!

Ja hier kingfubar:
"het is wel lekker rustig zo een beetje kleppen op een forum. doodmoe word je van dat constante gelul van die gozer als je een keer met je vrouw aan het bellen bent. .... ja ja jaaa (piepstem) ik weet alles beter.... zucht ja ja ja ja ja, ga maar ff voor de spiegel jorten knullie...."

De groeten van Malleus, en KINGFUBAR
zucht...

tja als je persoonlijk wil worden doen we dit even buiten het forum om he..... |:(

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

Topicstarter
Zoals je in de eerste entry ziet wordt de A7V als alternatief aangeboden door informatique.. deze is dus leverbaar..

Sinlath, vraag S. maar om Fubar's email adres.. kun je terugmeuten

Verwijderd

Ik zie anders nergens op de Informatique site de A7V266 te koop staan, volgens mij hebben ze 'm nog geeneens...

Verwijderd

Asus komt binnekort met een nieuwe versie van a7m waarop een nieuwe dipswitch erop komt. Die is voor je multiplier. Die zit er nu niet op.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

kijk op

www.exile.nl

daar hebbik hem ook weg en ik kan maar 1 ding zeggen

perfect !
de winkel trouwens ook :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op woensdag 08 augustus 2001 17:52 schreef Mr_Big_AL het volgende:
Asus komt binnekort met een nieuwe versie van a7m waarop een nieuwe dipswitch erop komt. Die is voor je multiplier. Die zit er nu niet op.
wHAAAAaaaaTT :?

en ik zit met deze :( gvd gvd , ach ja dan maaar nog een systeem kopen :7

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

*d LOL

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:36
ik heb een A7M266 met multiplier dipswitch :9

heb er wel zelf opgesoldeerd :)

Verwijderd

hehehe, valsspeler B-)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja wel k$t dat de multiplier gelocked is.
Maarja 1.4 Ghz is wel genoeg toch....?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:56

steveman

Comfortabel ten onder

Op woensdag 08 augustus 2001 17:52 schreef Mr_Big_AL het volgende:
Weet jij ook wanneer dit mobo komt MET dip-switch??

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Tenesmia
  • Laatst online: 08-08 14:34

Tenesmia

First Sergeant

Volgens mij zou die A7m266 eerst wel met multiplier dips komen, maar hebben ze ze weggelaten, en ik heb juist gehoord dat ze em ook niet meer gaan maken met die switch, omdat de a7v266 dat al gaat doen, zeg maar...

oc'en met fsb is trouwens ook prima te doen met dat bord ( 1400 @ 1560 ) :7

Ad Astra Per Aspera

Pagina: 1