Toon posts:

wanneer eindelijk Abit KG7?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wacht inmiddels al de nodige tijd op dit moederbordje maar het ligt nog steeds niet in de winkels. Na bij enkele shops navraag te hebben gedaan ben ik eigenlijk nog niet veel wijzer geworden. Nu stond er vorige week een NEDERLANDSE review van dit mobo hier op tweakers waarin stond dat ze er al snel zouden zijn. Heeft hier toevallig iemand connecties die met iets meer zekerheid een datum kunnen geven??? Ik begin nu wel erg ongeduldig te worden namelijk :)

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
prijzzzzzzz watch....

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

er stond gister een nieuws-item bij t.net over een 760 mobo-roundup

http://www.tweakers.net/nieuws/17908

bord kwam er goed uit moet ik zeggen, ik zit ook al te kijken wanneer hij er is

dat hij in pricewatch staat zegt nog niet zo veel he, want bij CTW staat hij ook in de prijslijst bij 'nieuw/verwacht'

zal ctw eens mailtje sturen... misschien dat ze al wat meer weten nu :?

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
venema computers.

Mainboard-SocketA Abit KG7

Nlg 476,90 | Euro 216,41

SWW computers

ABIT KG7 fl 504

beiden zeggen niets over niet voorradig, dus ff mailen dan weet je het, die andere twee die er staan hebben hem niet voorradig.

kan natuurlijk zijn dat ze deze helemaal nog niet kunnen leveren, maar dan vind ik wel dat ze dat er best bij mogen zetten.

best lullig als je em besteld en de verwachte levertijd is 8 weken, ligt de rest van je meuk weg te rotten.

maarja daarom zeggen ze altijd onder voorbehoud...

Sinlath | Opinions may contain latency

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

normaal komt hij binnen in week 32, dat is deze week zeker, dus die zou moeten verkrijgbaar zijn.
(volgens de uitleg die ik heb gehad van abit.nl :) :)

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Topicstarter
kijk, dat week 32 kunnen we nu wat mee :)

Ik had namelijk al nagevraagd bij ctw en nog een paar shops die in de pricewatch staan bij de KG7.

thx gamertothemax!

• durkagain
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-04 16:38
Venema computers vertelde mij week 33...

Ik zit te wachten en me eigen mobo is verrot :'(

• Stalker
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-08 10:28

Stalker

Leon 20 VT Topsport

SWW zei tegen mij ook week 33.
Ik heb de raid versie besteld.

Specs

Verwijderd

Topicstarter
prijzen zijn ook nog wat vaag. Voor de RAID 550 in de pricewatch als laagste maar in die review staat 509. Ik hoop dat hij zich hier niet vergist in het model (zonder raid ofzo). Ik wacht dus nog met bestellen tot ze hem ook daadwerkelijk binnen hebben.
Pagina: 1