Twee kleine problemen: met de camera en met gemaakte video's

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maia5
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 27-08 21:35
Mijn vraag
Als ik in de app Foto's de door mij gemaakte video's bekijk, is het geluid standaard uitgeschakeld (streep door het icoontje). Ik moet steeds na het sluiten en opnieuw openen van de app het geluid eerst inschakelen om het te kunnen horen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Het gaat om de iPhone SE 2020 maar dit probleem speelde al sinds mijn vorige iPhone SE. Alles is automatisch overgezet, wat fijn is, maar helaas neem je daarmee ook de ongewenste instellingen over. De genoemde instellingen gelden voor alle (nieuwere) iPhones, dus ik neem aan dat de instellingen dus overal gelijk zijn. Ik weet dat de instellingen die door mij zijn genoemd, anders kunnen (niet standaard de Live-optie, en standaard wél geluid bij met de camera gemaakte video's). Ik weet alleen niet waar ik dat kan vinden.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb grondig het internet afgespeurd maar ik kom maar niet terecht bij de relevante oplossing. Als ik op geluid van video's zoek, kom ik op andersoortige geluiden. Ik heb ook alle opties in Instellingen bekeken, maar kom er niet uit.

(Ik kan de titel niet meer wijzigen, maar het andere probleem is inmiddels opgelost)

[ Voor 17% gewijzigd door Maia5 op 06-06-2020 23:34 . Reden: Een van de twee problemen is opgelost. ]