Ik heb geprobeerd om een zo goedkoop mogelijke pc samen te stellen maar die wil nog iets kan. Hiervoor heb ik als processor de AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed genomen. Mijn moederbord is de Asus Prime A320M-K, deze is goedkoop maar ik weet niet zoveel van computers dus ik weet niet of deze wel goed is. Mijn videokaart is de Gigabyte GeForce GTX 1650 Super Windforce OC 4G. Ik heb begrepen dat deze wel nog goed is maar ja, als je een game pc bouwt denk ik dat het belangrijk is om een goede videokaart te hebben. Als behuizing heb ik de Antec NX100 Zwart deze omdat die gewoon heel goedkoop is en ik denk dat ik niet alles van mijn budget aan de behuizing moet geven. Mijn beeldscherm daarentegen is wel wat beter namenlijk de Asus VA24EHE Zwart. Het is nu niet de beste maar voor mij die 60hz gewoon is zal deze wel goed zijn denk ik. Ik heb gekozen voor de G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB als ram. 16 gig ram vind ik denk ik wel belangrijk voor een gaming pc.Mijn voeding is de Cooler Master MWE 450 White 230V - V2. Hier loop ik vast want ik weet niet of dit past bij mijn andere onderdelen ofzo. Ik weet ook niet goed hoe dit werkt. Ik heb wel gekozen voor een ssd want ja dit is denk ik wel logisch. Het is de Kingston A400 2,5" 480GB. Ik ben 14 jaar en weet niet zoveel van pc's maar ik zou wel graag een redelijke pc hebben voor een zeer redelijke prijs. Aub kan iemand mij advies geven of mij eventueel met iets kunnen helpen. Alvast bedankt en laat een reactie hierop achter. 
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag vooral willen gamen en hem ook nog een beetje voor school gebruiken.
Wie wil weten welke game ik zou willen spelen is het antwoord Fortnite.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een budget hiervoor maar ik zou wel graag rond de 800 euro blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb misschien een kast die ik al kan gebruiken maar ik ben nu aan het denken om toch nog een nieuwe te kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil wel een goeie graphische kaart maar voor de rest wil ik wel iets redelijks maar dat moet niet zo heel goed zijn. Ik wil ook het echt standaard houden dus ik moet geen hard drive en ssd nodig. Alleen een ssd is voldoende.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een merkvoorwaarde maar natuurlijjk heb ik wel liever een deftig merk en geen raar dat helemaal niet bekend is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt.
Ga je overklokken?
Ik ga zeker niet overklokken want Fortnite is nu niet zo een zware game en aangezien ik 60 hz gewoon ben is dit niet nodig.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies krijgen over wat ik beter kan kopen en ik wil zeker weten dat mijn onderdelen op elkaar gestemd zijn.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag vooral willen gamen en hem ook nog een beetje voor school gebruiken.
Wie wil weten welke game ik zou willen spelen is het antwoord Fortnite.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een budget hiervoor maar ik zou wel graag rond de 800 euro blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb misschien een kast die ik al kan gebruiken maar ik ben nu aan het denken om toch nog een nieuwe te kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil wel een goeie graphische kaart maar voor de rest wil ik wel iets redelijks maar dat moet niet zo heel goed zijn. Ik wil ook het echt standaard houden dus ik moet geen hard drive en ssd nodig. Alleen een ssd is voldoende.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een merkvoorwaarde maar natuurlijjk heb ik wel liever een deftig merk en geen raar dat helemaal niet bekend is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt.
Ga je overklokken?
Ik ga zeker niet overklokken want Fortnite is nu niet zo een zware game en aangezien ik 60 hz gewoon ben is dit niet nodig.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies krijgen over wat ik beter kan kopen en ik wil zeker weten dat mijn onderdelen op elkaar gestemd zijn.
[ Voor 31% gewijzigd door Michiel1234567 op 07-06-2020 11:55 ]