kan ik een 133 mhz geheugenmodule op een 100 mhz moederbord plaatsen?? Ik vraag me dit af omdat er bijna geen 100mhz modules meer te koop zijn
Bedankt!
Tastingw
Bedankt!
Tastingw
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Dit is de niet vriendelijke uitvoering van:'Je kunt m.b.v. de search engine ook een heleboel te weten komen.'Op dinsdag 07 augustus 2001 14:37 schreef limp_bizkit het volgende:
n00b
UTFS
Heal the internet ...
Verwijderd
Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu
Zo onder voorbehoud durf ik te zeggen, dat je deze zonder problemen d'r bij kunt prikken. Ik heb een BX met een 64MB@66 gecombineerd met een 128@133@66 en dat werkt best wel fijn!Op dinsdag 07 augustus 2001 14:41 schreef tastingw het volgende:
Ik zat te denken aan een 128 mb module A-merk en die zijn iin de 100mhz versie niet meer te krijgen
Heal the internet ...
GAFL -=> n00bs behandel je met respect, je weet nooit het verleden van een dergelijk persoon. Jij zou het trouwens ook niet pikken als je je eerste threadje opent en er wordt gelijk zo gereageerd.Op dinsdag 07 augustus 2001 14:37 schreef limp_bizkit het volgende:
n00b
UTFS
Bericht hierboven
Verwijderd
sorry...Op dinsdag 07 augustus 2001 15:11 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
GAFL -=> n00bs behandel je met respect, je weet nooit het verleden van een dergelijk persoon. Jij zou het trouwens ook niet pikken als je je eerste threadje opent en er wordt gelijk zo gereageerd.
Wat is het voor moeite om even een goed antwoord te geven zeg, gadverdamme!