Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

SSD USB Philips 50PUS6503 niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Kortfragje
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 18-06 15:20
Ik probeer een WD blue 500 GB ssd aan te sluiten op 50PUS6503 (om uitzendingen te kunnen pauzeren en opnemen). Hiervoor had ik zonder problemen een 2 TB toshiba HDD, maar het vele starten en stoppen was niet goed voor dat diskje (vandaar de SSD).

Ik krijg het echter niet voor elkaar, steeds melding 'Geen USB apparaat gevonden'.

Wat heb ik al geprobeerd?
-alle poorten geprobeerd
-alle randapparatuur (in CI+ module) verwijderd
-usb aangesloten tijdens opstarten tv en zonder,
-tv van de stroom af gehaald,
-geprobeerd geformateerd als exfat, ntfs, of zonder partitie
-de oude hdd geprobeerd, maar werkt nu ook niet...

Ik weet het eigenlijk niet meer en hoop dat iemand hier wellicht een idee heeft? Er is wel een firmware update geweest dus ik vrees dat dit misschien de oorzaak kan zijn...

http://www.gjpvanwesten.nl

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True