Ik heb 4 databases die op dezelfde MSSQL server staan met schijnbaar dezelfde configuratie. Nu is het mij opgevallen dat slechts voor 1 van deze databases transaction log backups weggeschreven worden naar `E:\Microsoft SQL Server\MSSQL13.MSSQLSERVER\MSSQL\BACKUP\MMN-SQL-01\Database1\LOG`. Wat zou de reden kunnen zijn dat dit enkel gebeurd bij deze ene database?
Aanleiding van deze vraag is dat een service de volgende foutmelding geeft: "The transaction log for database 'Database1' is full due to 'LOG_BACKUP'.". Ik heb helemaal geen verstand van SQL server maar ben gevraagd dit op te lossen... Het enige dat ik kan opmerken is dat slechts 1 database deze backup log heeft, en dat dit het probleem veroorzaakt.
Aanleiding van deze vraag is dat een service de volgende foutmelding geeft: "The transaction log for database 'Database1' is full due to 'LOG_BACKUP'.". Ik heb helemaal geen verstand van SQL server maar ben gevraagd dit op te lossen... Het enige dat ik kan opmerken is dat slechts 1 database deze backup log heeft, en dat dit het probleem veroorzaakt.
[Voor 8% gewijzigd door gnoe93 op 06-06-2020 19:02]