Ik zat te denken om mij pc es te upgrade maare ik weet niet welke mobo ik zou moeten neme? welke zouden jullie kiezen ik heb gehoort dat A7M266 slecht te overclocken en heeft geen raid:( maare waarom is de A7M266 dan beter? en trouwens ik wil er een athlone 1.4 in zette met ddr:)
ze zijn beide goed
ligt er ook aan of je die cpu wilt oc
ligt er ook aan of je die cpu wilt oc
Verwijderd
Er draait hier al een topic over met precies dezelde onderwerps naam, gebruik de search eens.
Ik heb btw de A7M266, het is een superbord.
Wat heeft iedereen met die raid tegenwoordig, lekker boeiend om in raid 0 te gaan draaien.
Beetje raar trouwens om te vragen welke je moet nemen aangezien de A7V266 nog niet in de winkel ligt en er dus nog geen gebruikers ervaringen er over gegeven kunnen worden.
Je weet wel dat Internet een INFORMATIE medium is? Kijk eens bij Asus wat de verschillen zijn, en of bij de diverse reviewers zoals Tom's Hardware
Suc6
<edit>
[topic=197617]
Dit is de link over je onderwerp
</edit>
Ik heb btw de A7M266, het is een superbord.
Wat heeft iedereen met die raid tegenwoordig, lekker boeiend om in raid 0 te gaan draaien.
Beetje raar trouwens om te vragen welke je moet nemen aangezien de A7V266 nog niet in de winkel ligt en er dus nog geen gebruikers ervaringen er over gegeven kunnen worden.
Je weet wel dat Internet een INFORMATIE medium is? Kijk eens bij Asus wat de verschillen zijn, en of bij de diverse reviewers zoals Tom's Hardware
Suc6
<edit>
[topic=197617]
Dit is de link over je onderwerp
</edit>