Moederbord voor i5 3470

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan2711
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23-05-2024
Ik kan nergens een goed moederbord vinden voor een i5 3470. De gene die ik nu heb blokkeert de lengte van de gpu een ik wil een rx 570/580 gaan kope maar nu kam het niet

Weet iemand een moederbord die past bij mijn specs en waar ik wel een rx 570/580 later erin kan zetten

Ik heb een nu een 0krc95 moederbord met een i5 3470 natuurlijk , 2×4 ddr3 maar hoe snel weet ik niet en een 750 ti

Na een nieuw moederbord koop ik ook een nieuwe case en psu

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:53

De Nelis

en anders maar niet...

Als ik de pricewatch erbij pak dan kom je eigenlijk direct op de Biostar uit die bovenaan de lijst staat. Deze zou nog leverbaar zijn hier en daar. Anderzijds zou je ook kunnen kijken voor een tweedehands bord natuurlijk.

https://tweakers.net/moed...ZlSbK2OkrmFMZKwoQlQsLYWAA

De vraag is wel of je hier nog wel geld in moet steken, je zit met een 3e generatie i5 processor (momenteel zitten we op de 10e generatie alweer) en ik denk dat dit nog wel eens je videokaart zou kunnen beperken. Geen idee wat je doel is en je verdere budget aangezien je ook een nieuwe kast en voeding wil gaan aanschaffen, maar wellicht is het beter om te kijken naar een volledige vervanging voor een recentere configuratie.

[ Voor 15% gewijzigd door De Nelis op 06-06-2020 13:24 ]

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:49

Nibbz

Postmaster General

Ik zou ook naar 2e hands moederbord kijken, nieuwe is het de prijs niet meer waard voor zo'n oude CPU.

Maar wat bedoel je dat de GPU niet past (blokkeert) door het moederbord?

En als je een nieuwe videokaart haalt, moet je denk ik direct een nieuwe PSU kopen. Want je huidige systeem is een oude Dell Optiplex? Die zal wel geen 6pins GPU aansluiting hebben.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:04
Probleem met het moederbord is de sata aansluiting? Zou eerder zeggen, haal een andere behuizing en andere voeding en later voor de videokaart een singlefan exemplaar. Dan geen RX570/580 maar een GTX 1650 Super als deze bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan2711
De sata ports staan ervoor waardoor ik geen lange cpu erin kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan2711
Ja ik zit alleen krap met geld dus als ik mijn pc zo verkopen wat kan ik dan aanschaffen voor budget pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:49

Nibbz

Postmaster General

Afbeeldingslocatie: https://www.highflow.nl/images/watermarked/1/detailed/12/product_detailed_image_2036_6057.jpg

een haakse sata kabel dan geen idee? Dan zou je GPU er boven kunnen passen.

13:37

Pagina: 1