Aansluiten wastafel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:18
In ons nieuwbouwhuis hebben we een aansluiting van water en riolering laten maken in het washok. Het is als volgt opgeleverd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_GYZKpURsOIjAkLqGBl5UaLXPYk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DTr01n3cSFQeaS3PhX6Nut9t.jpg?f=fotoalbum_large

Ik wil hier eigenlijk een simpele wasbak op aansluiten. Ik heb alleen geen idee hoe ik dat moet doen. Wellicht is het wel het mooist om er een kast van te maken.

[ Voor 40% gewijzigd door giantgiantus op 06-06-2020 12:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Wat lelijk gedaan, waarom niet gewoon de leidingen in de muur met hoekstop kraantjes en ook de afvoer in de muur?

Nu blijft er eigenlijk alleen een wastafel met onderkast over om de leidingen uit het zicht te krijgen.
Of je moet het niet erg vinden dan je het anders blijft zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:53
Wat is je vraag precies?
Warm en koud water aansluiten op de kraan (rood en zwart) en de afvoer op dat grijze ding, en klaar.
Kastje eronder om alles uit het zicht te houden.

Met @akatar eens dat ze dit anders hadden kunnen aansluiten. Je bent nu verplicht om een kastje eronder te monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:21
Het makkelijkst is bijvoorbeeld dit kastje dat ze bij de Ikea hebben neerzetten: https://www.ikea.com/nl/n...t-olskar-kraan-s09292136/

Uit de kraan komen twee slangen en die sluit je aan op koud en warm water. Die einddoppen kan je eraf draaien en dan kan je de slang van de kraan aansluiten. Wel eerst je water afsluiten en een andere kraan aanzetten zodat er geen water uit spuit als je de einddop eraf draait.

De afvoer sluit je aan op die PVC pijp.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."