Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Reparatie Scherm Iphone 7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• orry89
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 09-06-2020
Ik heb mijn iphone 7 laten vallen en ondanks de screen protector die er op zat zat er een barst in het scherm. Ik heb hem laten repareren voor 70 euro. Toen ik hem terug kreeg bleek de home- knop kapot te zijn gegaan bij het repareren. Volgens de verkoper kwam het door waterschade in de telefoon. Bij thuiskomst heb ik gekeken naar de water indicator, maar deze was niet rood gekleurd. Kan het toch zijn dat de telefoon waterschade had en dat daardoor mijn home knop nu stuk is? Ik ben erg teleurgesteld want ik had liever een barst in mijn scherm dan mijn home knop kapot. Ik ben terug gegaan naar de winkel, het liefst wou ik mijn 70 euro terug. Maar helaas ze zeiden het komt door de waterschade en dat ze dat niet konden weten bij reparatie.
...

Beste antwoord (via orry89 op 08-06-2020 12:05)

• Jordy_413
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 16:01
Gewoon lulkoek. Die knop is stuk gegaan tijdens reparatie.. Die zijn heel fragiel. Dus gewoon terug gaan en een oplossing eisen. De enige die een home button kan maken is apple, die vervangen heel je scherm incl. Home button.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 12-06 11:21

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

De reparateur heeft waarschijnlijk de connector of de flatcable gemold met het overzetten van de home button en gooit dit op waterschade omdat het scherm kapot is geweest.

Dit is voor mij een aanname want ik weet niet waar de barst in het scherm zat. Als dat bovenin zit dat zou het daar van los staan

Sowieso voor 70€ heb je geen A grade scherm en is er een kansje dat de iPhone na een aantal weken vage touch problemen gaat krijgen.

Ik denk dat je dit moet zien als een dure les denk ik voor je

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Jordy_413
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 16:01
Gewoon lulkoek. Die knop is stuk gegaan tijdens reparatie.. Die zijn heel fragiel. Dus gewoon terug gaan en een oplossing eisen. De enige die een home button kan maken is apple, die vervangen heel je scherm incl. Home button.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• orry89
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 09-06-2020
Bedankt, ik ben terug gegaan naar de winkel. Ze hebben meerdere home knoppen voor mij geprobeerd (zonder vingerafdruk dan) niets werkte. We zullen niet weten of zij die knop kapot hebben gemaakt met de reparatie of dat hij bij het vallen kapot is gegaan wat zij beweren.. ik heb nu een knop op het scherm waarmee ik me kan redden.. maar wel jammer had liever een barst in mijn scherm gehad dan een kapotte home knop. Dat er een grote kans was dat die kapot ging hadden ze er toch bij moeten vertellen vind ik.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True