Toon posts:

Laptop voor Programmeren en alledaagse gebruik.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Killua73
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 26-05-2021
Wat ga je met je laptop doen?
[Voornamelijk programmeren, School, internet surfen, films kijken. ]Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?[Windows os, Beetje gamen als het kan, ]

Wat is je budget?
[850 euro]Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. [800, geen laptops van €1000]

[b]Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?[5 keer in de maand, niet vaak.]
[i]Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.[Graag een laptop die niet veel weegt dus niet meer dan 2kg, accuduur moet gewoon normaal zijn, laptop moet niet heel dik zijn, maar hoeft ook niet een lg gram te zijn. Liefst een 14 inch, maar 13,3 en 15,6 mogen natuurlijk ook. ]

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
[Alles behalve een HP. De Asus ZenBook vindt ik wel interessant. ]

Laptop eisen:

Beeldscherm: 13,14,15 inch met 1920/1080 resolutie.

Processor: Intel Core i7- minimaal 8e gen. Of iets van de nieuwe amd ryzen +4000 die beter zijn dan de i7 of gelijk.

Gpu: iets redelijk sterk, hoeft geen RTX te zijn of 1080ti.

Geheugen: 8/16, liefst 16gb ram.

Opslag: Moet een SSD zijn, minimaal 256gb.

https://www.asus.com/Lapt...X334FLC/?SearchKey=ux334/

Ik heb nu een Asus Zenbook 13' UX334F gevonden, met een i7-10e gen, 16gb ram, MX250 gpu, 1tb ssd allemaal voor €800.
Is er een beter alternatief of zal ik de Zenbook halen?

Alle reacties

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-07 19:53

x-man

Proud newbie!

Ben op zoek naar hetzelfde.
Ik ben persoonlijk aan het wachten op de Lenovo Yoga Slim 7 met AMD 4800u (8 core/16 thread) processor en
16 GB LPDDR4X geheugen 512 GB PCIe. Hoop dat compileren en developen met VS hierop veel sneller gaat. Voor gamen is het denk ik niet echt geschikt. Dan kom je meer bij de ASUS ROG 14 series laptop uit, maar helaas zijn die flink wat duurder hier in Europa.

https://news.lenovo.com/w...2%80%9D-AMD_Datasheet.pdf

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

• Killua73
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 26-05-2021
Weet je hoeveel die gaat kosten?
Kan er niks over vinden.
Zal ik wachten voor de Lenovo Yoga of de Asus ZenBook halen? De Lenovo Yoga lijkt me wel sterk.

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-07 19:53

x-man

Proud newbie!

Volgens notebookcheck.net starten de Amerikaanse prijzen vanaf 850 dollars.

https://www.notebookcheck...e-sword-too.464229.0.html

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee