Ongeduldig: niet erg netjes, maar mag het?

Pagina: 1
Acties:

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-12 21:11
Ik heb ff een vraagje:

Ik heb een oud topic omhoog geschopt in HA:
[topic=12147]
Maar ik zit nogal omhoog met dit probleem (omdat ik de gegevens op mijn PC (en de PC zelf) heel erg nodig heb) en zou graag snel antwoord willen hebben (ja ik heb al rondgekeken mbv de search en niet hetgene gevonden wat ik zocht).
In het topic zelf wordt niet (meer) gereageerd op mijn post.

Mag je dan als ongeduldige user een nieuwe topic met dezelfe strekking posten?
(of moet ik dit topic om hoog blijven schoppen met van dit soort berichtjes: "kan iemand me helpen,plz?" :))
Ik vind het zelf niet erg netjes om zelf eerst een oud topic onhoog te schoppen, en dan daarna als het niet werkt een nieuwe te maken.
Maar ja een kat in het nauw kan rare sprongen maken... :)

(/edit: kleine typ/tekst aanpassingen)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55
nee je bent aan het crossposten als je nieuwe topics opent. heb ik ook es gehad, opende telkens nieuw topic maar dan mbt een iets andere oplossing. dat was ook crossposten.

• pinodambini
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-11 11:35

pinodambini

Dr. Z. Vago

Ok ff iets, koop gewoon een nieuwe voeding.
Of als je dat niet wilt, hdd in je nieuwe comp hange? Ik zie het nut van die hele topic trouwens niet in, omdat je met die acties alleen maar je voeding verkloot. Of heeeel misschien je mobo. Dus koop een nieuwe voeding of laat het rusten. Heb je zelf denk ik ook wel op kunnen komen?

• Sassie
Op dinsdag 07 augustus 2001 14:52 schreef pinodambini het volgende:
Ok ff iets, koop gewoon een nieuwe voeding.
Of als je dat niet wilt, hdd in je nieuwe comp hange? Ik zie het nut van die hele topic trouwens niet in, omdat je met die acties alleen maar je voeding verkloot. Of heeeel misschien je mobo. Dus koop een nieuwe voeding of laat het rusten. Heb je zelf denk ik ook wel op kunnen komen?
Mijn voeding is iig toch al verkloot (denk ik), dus ik was al van plan om een nieuwe te kopen. Ik wou alleen adviezen hebben mbt het kopen van een nieuwe voeding.

• Sassie
Op dinsdag 07 augustus 2001 14:35 schreef Kaap het volgende:
nee je bent aan het crossposten als je nieuwe topics opent. heb ik ook es gehad, opende telkens nieuw topic maar dan mbt een iets andere oplossing. dat was ook crossposten.
Hehe, ik lees de FAQ eens ff goed door:
Ga niet als een bezetene overal dezelfde vraag posten. Dat heeft geen enkele zin namelijk. Je irriteert er andere mensen mee en het kan nooit zo zijn dat je probleem in 5 categorien thuis hoort. Herhaaldelijk 'crossposten' kan tot een waarschuwing/ban leiden.
De dubbele topics worden, zodra een moderator ze ziet, in elk geval gesloten.
/edit: oeps 2 posts achter elkaar (is ook niet zo netjes :))