Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK-1990
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-06-2023
Mijn Samsung Full HD 100Hz LCD TV van 2009 is inmiddels alweer 11 jaar our realiseerde ik mij gisteren, nu zat ik er te denken om te upgraden aangezien de PS5 later dit jaar er aan komt.

Ik zat rond te kijken en zag dat de LG C9 van vorig jaar eigenlijk nog steeds een van de beste 4K TV. De prijs van 1250-1299 euro is wel hoger dan de 1K limiet die ik in gedachte had maar dacht, als ik er net zoals mijn huidige TV (die het nog steeds prima doet) er 10 jaar of meer uit kan halen dan is dat het te verantwoorden.

Opeens zag ik echter dat er zo iets is als "burn-in" op een OLED kan voorkomen bij stilstaande beelden, iets wat bij QLED dan weer niet gebeurd. Vraag: Is het realistisch dat een OLED-scherm 10 jaar of überhaupt al 5 jaar mee gaat voordat er burn-in voorkomt? Bij gaming heb je in veel gevallen altijd wel een beeld wat stil staat ergens in de hoek, of dit nou het scorebord is bij FIFA, of de de mini-map of health bar in de hoek van je beeldscherm etc, daarbij heb ik soms ook wel eens de neiging om een game te pauzeren terwijl ik wat anders ga doen wat ook weer zorgt voor een stilstaand beeld.

Of kan ik beter wachten tot er een QLED of andere niet-OLED TV uitkomt met 4K, 120Hz, HDR, HDMI 2.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:33

RnB

De meningen daarover zijn verdeeld.

Ik zelf ben van mening dat je zonder problemen de C9 kunt kopen, met inderdaad kans op burn-in.
Ik heb sinds maart een C9, daarvoor de eerste generatie OLED EG910V die bijna 5 jaar oud was.
Na 5 jaar zag het beeld er nog fantastisch uit, zonder last te hebben van burn-in. Als deze niet was gevallen, had ik er zeker nog een paar jaar plezier van kunnen hebben.
De nieuwere generaties OLED schijnen agressievere algoritmes te hebben om burn-in verder tegen te gaan.

Kijk vooral ook even naar het verschil in beeldkwaliteit (en beleving) tussen een OLED en een LCD, want dat is uiteindelijk waarom je voor een OLED (of een LCD) zou moeten gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

Ik vind OLED fantastisch.
Heb al een paar jaar een B6 waar ik ook op game. En geen last van burnin.

Maar je kan er niet aan ontkomen dat het voor kan komen. Het is toch een gevaar van de techniek.
Ik zou iig nooit een foto lang opstaan e.d. En zelf gaat bij mij altijd de screensaver aan als ik een film op pauze zet bv.

Verder hoef je denk ik niet perse een 120hz tv met HDMI 2.1 voor de PS5.
Ja de PS5 krijgt HDMI 2.1 Maar denk niet dat we veel games krijgen die 4k native met 120 FPS krijgen.
Als je lang wilt doen met je TV is het wel goed om voorbereid te zijn . Je weet immers niet wat je over 3 jaar gaat aansluiten.

In het kort heeft OLED wat nadelen. Ook met direct zonlicht en minder fel overdag (al heb ik daar geen last van. Kom van plasma af en die kon nog minder fel dan mijn OLED).
Maar de beeldkwaliteit is toch echt beter en dat heft de nadelen voor mij meer dan genoeg op.

Als ik mijn B6 zat ben dan komt er zeker weer een OLED

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:24

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Mijn C7 dateert van januari 2018 en ziet er nog altijd uit alsof hij gisteren uit de fabriek kwam. 2 1/2 jaar is nog geen 10 jaar, maar uit het feit dat er nog niets te zien is, durf ik de gok wel aan dat hij de 10 jaar zal halen. Dat hij na 10 jaar achteruit zal zijn gegaan lijkt me plausibel, maar achteruitgang betekent niet dat het apparaat onbruikbaar is.

Mijn apparaat staat op 85% helderheid in de SDR-mode "HDR-effect". Omdat ik lees dat rode logo's snel inbranden staat de helderheid in de Youtube-app nog iets lager, op 75%. Dat kan makkelijk, want op 100% is het scherm sowieso te fel, maar ik heb de indruk dat niet het maximale van de helderheid cruciaal is bij het vermijden van inbranders, naast stilstaand beeld. Uiteraard voorkomen dat de zon rechtstreeks op het scherm schijnt en het apparaat 's avonds niet van de stroom afhalen.

Wat betreft stilstaand beeld, je kunt gerust een keertje een half uur stilstaand beeld hebben.... zolang het een keertje blijft. Je hoeft echt niet uit angst stilstaand beeld lopen te vermijden, je kunt er gewoon alles mee doen wat je met een televisie doet. Met echter een klein beetje voorzorgen zorg je dat je scherm lang mee gaat.

De stilstaande scoreborden in spellen zijn geen enkel probleem zolang je niet dag-in, dag-uit hetzelfde spel speelt, de variatie in spellen zorgt voor voldoende afwisseling om het scherm gelijkmatig te laten slijten. Pauzeren is zoals gezegd geen probleem, beeld mag eventjes stil staan. Vaak je zie je ook dat het scherm al maatregelen neemt als er stilstaand beeld op staat en gaat na een tijdje de helderheid omlaag totdat het weer gaat bewegen.

Zowel de panelen als de algoritmen om inbranden te voorkomen zijn in de loop der jaren beter geworden. De kans dat een C9 inbrandt is alweer een stuk kleiner dan mijn C7.

Mijn conclusie dan ook: In de situatie die je schetst moet je totaal niet bang zijn om een OLED te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:24
Om eerlijk te zijn als je echt bang bent voor burn in,koop dat geen OLED,zeker niet als je er specifiek op gaat letten.

Er is simpelweg altijd kans op,zeker met games,kan het het zeker wel gebeuren.Zeker als je heel vaak lang achter elkaar gamed.

Ik heb zelf jarenlang al een plasma,maar hoe minder je let op burn in hoe beter het is.Anders gaat het echt je kijken beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:37
Hier draait ondertussen bijna een jaar een eerste Oled in ons huishouden. Burn in checks heb ik 2x gedaan (1x per half jaar), maar nog niks kunnen opmerken van dit fenomeen.
Tv word regelmatig gebruikt voor spellen e.d.waar statische zaken op het scherm voorkomen en dat gaat gewoon prima. Ook bij sessies van een paar uur is dit echt geen bezwaar. Tot op heden geen enkele vorm van image retention of burn in kunnen spotten na een spelletje.

Feit is dat de modellen na 2016 veel meer doen om dit fenomeen tegen te gaan dan de eerste generaties. De meeste tv's na die periode gaan in standby restbeelden verwijderen om de eventuele retentie tegen te gaan en hebben veel modellen ook zaken zoals screensaver stand als het beeld enkele minuten op een stil plaatje staat. De modellen vanaf 2018/2019 hebben ook vaak nog slimme software die logo's e.d. ook minder fel weergeven om de kans nog verder te reduceren.

De meeste roddels die nu rond gaan over OLED komen van mensen met ervaringen van oude modellen of de jaloerse groep die OLED te duur vond bij aanschaf en hun eigen toestel de hemel in prijst door OLED neer te sabelen met spookverhalen.

Ga je je tv gebruiken voor achtereenvolgens 500 uur lang één specifiek spel vol met statische zaken, dan zou ik OLED nog steeds afraden, maar als je (ook al is het maar 30%) van de tijd voor andere zaken/games gebruikt is het echt geen probleem.

De zwartwaardes en contrast zijn echt de moeite waard en geven in games/films en bij HDR echt prachtige beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harde_cynist
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-06 12:12
Ik zou me eerder zorgen maken om banding dan om burn in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PK-1990
harde_cynist schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 11:41:
Ik zou me eerder zorgen maken om banding dan om burn in.
Pardon wat bedoel je hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Door kwantisatie, een onderdeel van het comprimeren van video, kunnen banden ontstaan:

Afbeeldingslocatie: https://assets.zoom.nl/thumbnails/500x500/b/a/ba2ff9604a692a7338154eeec62d123c.png

In de donkere delen van het beeld kun je minder detail onderscheiden, dus is dat de plek waar videocompressiealgoritmen het meest fanatiek kun kwantisatie toepassen. Door het enorme contrast zijn OLED's enorm goed in het weergeven van donkere delen van het beeld, dus zijn de banden ook beter te zien dan op een LCD.

Als je hoge kwaliteit videomateriaal hebt, heb je geen last van banding. Bij materiaal van lage kwaliteit, kan het zichtbaar worden. De beeldverwerking in de televisie probeert de banding overigens weer weg te poetsen (mits je die niet uitschakelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harde_cynist
PK-1990 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 11:44:
[...]

Pardon wat bedoel je hier mee?
Verticale banden die in beeld komen bij bepaalde grijswaarden. Vooral zichtbaar in donkere scènes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK-1990
sjekneck schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 11:41:
Hier draait ondertussen bijna een jaar een eerste Oled in ons huishouden. Burn in checks heb ik 2x gedaan (1x per half jaar), maar nog niks kunnen opmerken van dit fenomeen.
Tv word regelmatig gebruikt voor spellen e.d.waar statische zaken op het scherm voorkomen en dat gaat gewoon prima. Ook bij sessies van een paar uur is dit echt geen bezwaar. Tot op heden geen enkele vorm van image retention of burn in kunnen spotten na een spelletje.

Feit is dat de modellen na 2016 veel meer doen om dit fenomeen tegen te gaan dan de eerste generaties. De meeste tv's na die periode gaan in standby restbeelden verwijderen om de eventuele retentie tegen te gaan en hebben veel modellen ook zaken zoals screensaver stand als het beeld enkele minuten op een stil plaatje staat. De modellen vanaf 2018/2019 hebben ook vaak nog slimme software die logo's e.d. ook minder fel weergeven om de kans nog verder te reduceren.

De meeste roddels die nu rond gaan over OLED komen van mensen met ervaringen van oude modellen of de jaloerse groep die OLED te duur vond bij aanschaf en hun eigen toestel de hemel in prijst door OLED neer te sabelen met spookverhalen.

Ga je je tv gebruiken voor achtereenvolgens 500 uur lang één specifiek spel vol met statische zaken, dan zou ik OLED nog steeds afraden, maar als je (ook al is het maar 30%) van de tijd voor andere zaken/games gebruikt is het echt geen probleem.

De zwartwaardes en contrast zijn echt de moeite waard en geven in games/films en bij HDR echt prachtige beelden.
Tja met de FIFAs door de jaren heen kan het uren aantal natuurlijk flink oplopen want de verschillende versies verschillen niet zo veel van elkaar. Maar voor de rest tik ik alleen bij de echte goede en uitgebreide RPGs 100+ uur aan maar die kom je niet zo vaak meer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harde_cynist
dmantione schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 11:50:
Door kwantisatie, een onderdeel van het comprimeren van video, kunnen banden ontstaan:

[[URL="https://assets.zoom.nl/thumbnails/500x500
Als je hoge videomateriaal hebt, heb je geen last van banding.
Zeker wel. Dit is iets dat elke Oled tv heeft en is niet afhankelijk van de beeldkwaliteitsinput.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK-1990

[Afbeelding]

In de donkere delen van het beeld kun je minder detail onderscheiden, dus is dat de plek waar videocompressiealgoritmen het meest fanatiek kun kwantisatie toepassen. Door het enorme contrast zijn OLED's enorm goed in het weergeven van donkere delen van het beeld, dus zijn de banden ook beter te zien dan op een LCD.

Als je hoge kwaliteit videomateriaal hebt, heb je geen last van banding. Bij materiaal van lage kwaliteit, kan het zichtbaar worden. De beeldverwerking in de televisie probeert de banding overigens weer weg te poetsen (mits je die niet uitschakelt).
Hmm, ik zal deze TV voornamelijk gebruiken om te gamen PS4 Pro / toekomstige PS5. TV-kijken doe ik weinig. En Netflix kijken in mijn eentje doe ik voornamelijk op mijn Macbook, maar dat kan natuurlijk veranderen als ik een nieuwere en grotere TV koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
harde_cynist schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 11:53:
[...]

Zeker wel. Dit is iets dat elke Oled tv heeft en is niet afhankelijk van de beeldkwaliteitsinput.
Leg maar uit waarom dan. Nee, dit is onzin en je kunt het eenvoudig zien door bijvoorbeeld de voorbeeldfoto's die op je toestel staan op te roepen: Daar is geen greintje banding in te zien. De OLED-panelen hebben een precisie van 10-bits dus ze kunnen zeer nauwkeurige kleurovergangen weergeven, het is echt het beeldmateriaal waar de banden in zitten, niet de televisie die ze maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
PK-1990 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 12:01:
[...]

Hmm, ik zal deze TV voornamelijk gebruiken om te gamen PS4 Pro / toekomstige PS5. TV-kijken doe ik weinig. En Netflix kijken in mijn eentje doe ik voornamelijk op mijn Macbook, maar dat kan natuurlijk veranderen als ik een nieuwere en grotere TV koop.
De bandingkwestie speelt in de regel niet bij spellen en ook bij televisie is het signaal in de regel goed genoeg om geen last te hebben van banden. Het is sterk gecomprimeerd materiaal waar je het het best ziet, bijvoorbeeld lagere kwaliteit filmpjes op Youtube, DivX-filmpjes e.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Persoonlijk vind ik het inbrand fenomeen een erg uitgekauwd onderwerp. Er zijn hier op het forum al vele pagina’s over volgeschreven door mensen die er geen last van hebben, wel last van hebben of doemdenker zijn die er niet aan durven beginnen.

Maak je jezelf hier echt zorgen over? Begin er dan niet aan zou ik zeggen; ondanks dat OLED momenteel het beste is wat er momenteel te koop is op tv-gebied. Zelf hoor ik bij de groep mensen die destijds - ondanks de horror verhalen - bewust heeft gekozen voor plasma. Omdat dat dit toen ook het beste was qua beeldkwaliteit. Beide toestellen geven nog steeds beter beeld dan de doorsnee lcd-tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harde_cynist
dmantione schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 12:12:
[...]

Nee, dit is onzin en je kunt het eenvoudig zien door bijvoorbeeld de voorbeeldfoto's die op je toestel staan op te roepen: Daar is geen greintje banding in te zien. De OLED-panelen hebben een precisie van 10-bits dus ze kunnen zeer nauwkeurige kleurovergangen weergeven, het is echt het beeldmateriaal waar de banden in zitten, niet de televisie die ze maakt.
Dit is geen onzin. Toon maar eens 5% grijze achtergrond op je Oled. Dan zie je dit:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ve9yjafk2lz11.jpg

Meer voorbeelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:28

Major_ton

Shoot!

harde_cynist schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 12:34:
[...]

Dit is geen onzin. Toon maar eens 5% grijze achtergrond op je Oled. Dan zie je dit:

[Afbeelding]

Meer voorbeelden
Appels en peren. Jij hebt het over vertical banding en @dmantione heeft het over color banding. Vertical banding heeft elke OLED TV last van, de ene erger dan de ander en het verandert tevens dmv van gebruik. Je hebt er geen invloed op, maar na een paar duizend branduren zal het vertical banding patroon er weer anders uitzien.

Color banding is inderdaad afhankelijk van de content en hoe de TV ermee omgaat. Met games heb je daar over het algemeen geen last van, al zie je het soms in cutscenes de pre rendered en gecomprimeerd zijn.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
In ieder geval is bij 5% grijs bij mij dit het resultaat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iVvSWYkB_qoV4uyHJD5SZkRDtvo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DUl5mBAVXTpYHPKDJJFF9KjO.jpg?f=fotoalbum_large

(Ik heb de gordijnen dicht gedaan voordat ik de foto maakte, maar kan de woonkamer niet volledig donker maken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-06 11:22
Als je gaat zoeken op paarse dolfijnen dan ga je ook geloven dat het een plaag is: Paarse dolfijnen :o

Ik kijk nooit naar 50% grijs vlakken, maar geniet gewoon van de kijkbeleving. Je kan altijd wel ergens iets vinden dat minder goed is. Kijk bij een LCD naar zwart/witte blokken en erger je aan de slechte zwartwaarde. Bij gewoon televisiekijken heb je daar amper last van. Zelf vind ik OLED het mooiste, maar als je gaat voor de felle kleuren en hoogste helderheid dan zal ik iemand vooral aanraden om QLED te kopen.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK-1990
Kom er net pas achter dat burn-in dus niet gedekt wordt door de garantie. Dat is wel een flink minpunt want burn-in is eigenlijk het enige waar ik mij een beetje druk om maak.

Dat het scherm niet 5 jaar, 10 jaar of langer meegaat omdat het gevoeliger is voor burn-in kan ik nog wel mee leven, maar als je dit overkomt binnen de garantie periode en dat het dan nog steeds niet gedekt wordt is zeer vervelend en prijzig. Vooral aangezien de kans groter is als je regelmatig aan het gamen bent met de statische huds en minimaps, waar ik het dus vooral voor zal gebruiken.

Hmmm... lastige keuze. LG is momenteel wel een van de weinige met hdmi 2.1 wat ik graag wil aangezien ik dan weer vele jaren mee kan, andere hebben hdmi 2.1 vaak alleen op hun flagship modellen zitten die buiten mijn budget liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Omdat het slijtage is: Slijtage van banden valt ook niet onder garantie op een auto (al kun je er bij een auto vrij eenvoudig nieuwe banden op monteren). Alles wat gebruiksslijtage is valt niet onder garantie bij welk artikel ook.

Vroegtijdig inbranden valt wel onder garantie. In praktijk zie je dan ook dat LG bij inbranden binnen de garantieperiode gewoon tot reparatie over gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:28

Major_ton

Shoot!

De TS is nu al over het punt heen om nog gerust een OLED TV te kopen. Mijn advies, doe het niet. Koop een mooie Samsung of Sony LCD TV en ga genieten zonder bang te zijn voor burn-in. Ik ben weliswaar geen moderator, maar dit topic kan wel dicht toch? De angst voor burn-in is wederom velen groter dan het risico op burn-in. Een gebed zonder eind is het.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:21

JvS

Ik heb hem zelf ook

Yep, mee eens Oled is de beste keuze in alle gevallen, tenzij:

- je het beste HDR effect wilt zonder een beetje te willen verduisteren, dan een vooral veel NITS nodig
- je wakker ligt van burn in

Dan lekker Qled nemen :)

[ Voor 6% gewijzigd door JvS op 06-06-2020 20:05 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK-1990
dmantione schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 19:45:
Omdat het slijtage is: Slijtage van banden valt ook niet onder garantie op een auto (al kun je er bij een auto vrij eenvoudig nieuwe banden op monteren). Alles wat gebruiksslijtage is valt niet onder garantie bij welk artikel ook.

Vroegtijdig inbranden valt wel onder garantie. In praktijk zie je dan ook dat LG bij inbranden binnen de garantieperiode gewoon tot reparatie over gaat.
Goed om te weten, ik duik er nog even in.

Bedankt voor de feedback iedereen, zeer nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malloot
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-06 14:20

Malloot

bekijk eens wat anders

(jarig!)
(...) Door het enorme contrast zijn OLED's enorm goed in het weergeven van donkere delen van het beeld, dus zijn de banden ook beter te zien dan op een LCD.
LCD's met VA paneel (zonder speciale kijkhoek techniek) zijn ook erg goed in banding weergeven omdat de zwart waarden veel lichter worden zodra je een beetje een kijkhoek hebt (ervaring mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Malloot schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 21:46:
[...]

LCD's met VA paneel (zonder speciale kijkhoek techniek) zijn ook erg goed in banding weergeven omdat de zwart waarden veel lichter worden zodra je een beetje een kijkhoek hebt (ervaring mee).
Een VA paneel is dan ook niet gemaakt voor een bredere kijkhoek, zo kan ik ook dingen gaan "vinden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DylanTO
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2022
Ik ga hier op terug komen,

Plasma Pioneer 8G gehad, zwaar gebruikt, nog steeds in bezit (bij mijn vader) nog steeds geen enkele signalen van inbranding.

1 van de eerste Premium LG 4K LED gehad, zwaar gebruikt, geen enkel probleem, weg vanwege een kapot scherm. Eigen schuld verhaal. Ongelukjes gebeuren.

Als vervanging een LG Oled Premium model, en toen was het feest ! Deze is op vel plekken ingebrand, ondanks zorgvuldig en ervaring in gebruik. Na 3 jaar is het genoeg. Ik word ziek van de ondertitels die zichtbaar zijn ingebrand, Netflix en Youtube logo's worden zichtbaar bij bepaalde beelden....In het midden blokken en zijn gezichten GROEN.... Instellingen zo goed als altijd gecheckt. Updates verzieken namelijk ALTIJD je instellingen en ze zetten je OLED Lamp op 100%... dan kan het fout gaan daar de OLEDJES op maximaal staan.... zou niet mogen LG, gebeurt dit overdag dan zie je dit niet op tijd.... Blokken van Netflix App op LG zijn eigen toegevoegde apps .... Alles word keer op keer zichtbaar.... En de service van LG is Walgelijk.... vooruit betalen van voorrij kosten, monteur die zegt dat het zoiezo kansloos is, LG repareert geen BURN IN schermen.... Dus maar laten zitten. Tot ik vandaag deze post tegen kwam... word vervolgd, want dit kan gewoon niet, blijkbaar kan het bij velen van jullie wel. Vreemd niet ?

Dat verwacht je niet van een Premium Oled Model. Niet van LG, :(
Pagina: 1