Bose Soundtouch kan NAS niet vinden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisno
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-06-2020
Ik heb een Bose Soundtouch 20, daarvoor heb ik de app gedownload en dit werkt allemaal prima. Daarnaast wilde ik een NAS in mijn netwerk toevoegen en daar mijn muziek bibliotheek opslaan. Hiervoor heb ik een WD My cloud home aangeschaft. Deze is geinstalleerd en kan ik benaderen vanaf de laptop. etc.

In de app van Bose kan ik een Muziekdienst toevoegen en vervolgens een muziekbibliotheek op NAS aanklikken. Hier wordt echter niet de WD My cloud zichtbaar.

Ik heb in de instellingen van de cloud gezocht naar mogelijkheden om zaken open te zetten, maar daar kan ik geen fouten ontdekken.

Weet iemand welke instelling ik aan moet passen om ervoor te zorgen dat de NAS zichtbaar wordt in de Bose app.

Alvast dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-05 23:53
Heb je op de NAS de DLNA dienst aangezet? Ik lees bijvoorbeeld hier iemand die het werkend krijgt met de Plex app: https://community.bose.co...see-playlists/td-p/100536

while (! ( succeed = try ()));

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisno
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-06-2020
Bedankt voor de link. Ik heb dit niet gedaan, ga het uitproberen. Wat wel opvalt is dat een my cloud, beter werkt dan een my cloud home 🤔