Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lukasvulkers
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 22-01 18:52
Ik heb een gigantische delay in rocket league als ik op mijn controller speel.
Ik denk dat het probleem zit in de BPM in steam maar ik al meerdere instellingen verandert en uitgeprobeerd maar het verandert niks.

Alle reacties

• cakebp
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 18-06 12:06
Welke controller gebruik je? Ik had hier zelf namelijk last van met een wireless controller. Ik speel nu met een Xbox-One controller welke ik gewoon met een USB in mijn pc heb zitten en heb nergens meer last van.

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16:00

Geronimous

Moderator Spielerij
Hoi @Lukasvulkers, bij het aanmaken van het topic kreeg je een template om in te vullen; dit is om je te helpen ons zoveel mogelijk info te geven zodat we daar niet eerst om hoeven te vragen. De inzet van je startpost is dus te karig en gaat daarom ook op slot.

Je kunt een nieuw topic starten Spielerij - Problemen & Vragen. Neem daarbij wel deze tips in acht Het algemeen beleid #quickstart.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True