Ik kan deze Creative kaart (Annihilator GeForce256 Pro met 32MB DDR) kopen voor 100 gulden. De kaart zal vooral gebruikt gaan worden voor applicaties en i-net draaiend op 1024/768. No games. Nu is de 2d kwaliteit brak volgens velen (gezien via search) dus de vraag: Is het beter om door te sparen voor bijv. een Asus V7700 GF2 of kan ik goed werken met deze kaart?
hier hetzelfde, vond de 2d ook goed.
kopen, zeer goede kaart.
kopen, zeer goede kaart.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Goed, dus die kaart is nog zeker 100gulden waard?
Ehm...overklokken?
Ehm...overklokken?
Verwijderd
Ik heb er eentje en er is niks mis met de 2d, ik zit op 1152x864/85Hz. En al zou get beeld niet zo goed zijn, ik weet geen kaartje te verzinnen voor fl.100,- die het beter doet. Misschien een 2e hands G200, als je er eentje weet te vinden.
Ennuh, als je geen games erop speelt heeft overklokken niet zo'n zin. Toch? Het ding wordt al heet genoeg.
Ennuh, als je geen games erop speelt heeft overklokken niet zo'n zin. Toch? Het ding wordt al heet genoeg.
ik denk... dat je beter ff kunt doorsparen en gewoon een GF2 GTS kan kopen
want die kaart is eik een beetje traag aan het worden....
Hij speelt geen games, dus te traag waar voorOp dinsdag 07 augustus 2001 17:39 schreef frenkpie het volgende:
ik denk... dat je beter ff kunt doorsparen en gewoon een GF2 GTS kan kopen
Sommige mensen
Verwijderd
2d is dik in orde hoor van die kaart. Pas vanaf 1280x1024 zou het eventueel misschien wat minder kunnen worden.
Oke, thanks allemaal 
Ik heb ehm gekocht
Ik heb ehm gekocht
Pagina: 1