Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

bitcoin transactie bevestigd maar niet ontvangen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• louie90
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 05-06-2020
Hallo,

Vorige week heb ik via de bitcoin.com app een transactie gedaan, deze staat als bevestigd, maar is (nog) niet ontvangen op het account (een account op een website) naar waar ik het verstuurd heb.

https://www.blockchain.co...3PBJQAZZacud4HuKLXeukAAWZ
Bij 1 adres staat (groen bolletje niet-besteed...)? wat houd dit in?

https://www.blockchain.co...5daddebf75f484611295e198c

eerder en erna nog een transactie gedaan, die wel gelukt zijn en aangekomen op het account, dus vind het raar waarom deze niet lukt...

Iemand een idee wat het (probleem) zou kunnen zijn? :?

[Voor 12% gewijzigd door louie90 op 05-06-2020 19:58]

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pocket
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 07-06 10:33
Hallo,

Het groene bolletje laat zien dat de transactie output nog niet gespendeerd is (in een nieuwe transactie). Daar kan dus nog een transactie mee gedaan worden. Ik zie in de 2e link dat die transactie al wel in een blok zit, dus ook in je account?

Verder raad ik de bitcoin.com wallet sterk af, het is een custodial wallet van een onberouwbare partij. En ik raad het ook af om link naar "jou" transacties zo op een forum te zetten. Op deze manier link je de tranasctie aan je "identiteit".

Laten we mensen niet gaan verwijzen naar andere vagen kanalen. Dit is een forum, hier zitten ook mensen die kunnen helpen :)

[Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 10-06-2020 12:39]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True