Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verzenden rapportage nav enquete

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DCV191283
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 06:11
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een (online)pakket waarmee ik aan de hand van een aantal vragen automatisch een rapportage kan verzenden naar klanten. Op dit moment gebruiken we een google form om gegevens uit te vragen en dan wordt in Excel een rapport gemaakt (alleen tekst, maar omdat het alleen standaard antwoorden betreft die je aan de hand van een "IF functie" kan laten verschijnen/verdwijnen werkt excel goed genoeg). Dat rapport verzenden we dan per mail. Het zou mooi zijn als die tussenstap er uit kan.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nu dus Google form en Excel, maar die mogen dus verdwijnen...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb op internet gezocht naar enquete mogelijkheden en naar rapportagepaketten, maar kan de juiste combi niet vinden, vermoed dat ik de verkeerde woorden gebruik om te zoeken, maar zie dan maar eens achter de juiste woorden te komen....

(Ik heb even zitten zoeken waar ik dit het beste op het forum kon zetten, mocht het niet goed staan, trap het gerust de goede kant op....)

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 07:20
Ik denk dat dit in O365 wel kan, met de enquete tool al dan niet gekoppeld aan flow/functions.

Moet je uiteraard wel een licentie hebben.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True