Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Asus UX534F Screenpad 2.0

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rkvvkevin
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 14-06 19:51
Beste medetweakers,

Heden heb ik de Asus UX534F gekocht en geïnstalleerd.

Bij het opstarten blijkt dat de Screenpad 2.0 niet functioneert in de zin van app gebruik. Ik kan deze wel gebruiken als muis (touchpad).

Heeft er iemand ervaring met het gebruik van de Screenpad en/of deze foutmelding?

Functietoets F6 activeert of deactiveert enkel het touchpad.

Functietoets F8 (extern beeldscherm) laat mij het bureaublad op de touchpad uitbreiden of dupliceren.

Extra:
Ik heb contact opgenomen met de verkoper en met Asus en beide hebben aangegeven de laatste driver updates te installeren.
Alle drivers en updates zijn geïnstalleerd, maar de screenpad werkt nog steeds niet.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True