Ik heb "vroeger" omdat ik dacht dat het handig was, al mijn familievideo's (DV tapejes) geconverteerd naar DVD's. De DV camera heb ik niet meer, we hebben geeneens een DVD speler meer ...
Wel heb ik alle bestanden (meer dan 40 DVD's) op HD (en diverse back-ups) staan.
Met o.a. VLC mediaplayer zijn ze wel te bekijken maar of het echt handig en toekomstvast is ...
Het liefst zou ik alles converteren naar een MP4 bestand per DVD (map)
Het bestandsformaat dat ik nu heb is
[filmnaam] / VIDEO_RM
/ VIDEO_TS / VIDEO_TS.BUP
/ VIDEO_TS.IFO
/ VIDEO_TS.VOB
/ VTS_01_0.IFO
/ VTS_01_1.VOB
/ VTS_01_2.VOB
/ VTS_01_3.VOB
/ VTS_01_4.VOB
Aangezien de VOB bestanden aparte bestanden zijn moeten ze ook nog gemerged worden o.i.d.
Met o.a. CUETools_2.1.5 en UltimateVideoConverterPortable krijg ik het niet voor elkaar.
Wie heeft er een methode (freeware?) om deze DVD's om te zetten naar een makkelijker formaat?
Groet,
Pjor.
Wel heb ik alle bestanden (meer dan 40 DVD's) op HD (en diverse back-ups) staan.
Met o.a. VLC mediaplayer zijn ze wel te bekijken maar of het echt handig en toekomstvast is ...
Het liefst zou ik alles converteren naar een MP4 bestand per DVD (map)
Het bestandsformaat dat ik nu heb is
[filmnaam] / VIDEO_RM
/ VIDEO_TS / VIDEO_TS.BUP
/ VIDEO_TS.IFO
/ VIDEO_TS.VOB
/ VTS_01_0.IFO
/ VTS_01_1.VOB
/ VTS_01_2.VOB
/ VTS_01_3.VOB
/ VTS_01_4.VOB
Aangezien de VOB bestanden aparte bestanden zijn moeten ze ook nog gemerged worden o.i.d.
Met o.a. CUETools_2.1.5 en UltimateVideoConverterPortable krijg ik het niet voor elkaar.
Wie heeft er een methode (freeware?) om deze DVD's om te zetten naar een makkelijker formaat?
Groet,
Pjor.