Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pejoar
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 13:30
Ik zoek weer een mediaspeler die mijn externe harde schijven kan afspelen.
Ik heb avi,divx,wmv,xvid,mkv en meer van dat op mijn harde schijven staan.Gebruik nu nog een medi8er (med400x2s).Het meeste kan deze nog wel afspelen.Had hiervoor een ac ryan .
Beiden hebben een afstandbediening wat zeer handig is om door te spoelen of slomo te kijken.Ook subs zijn in te stellen.
Sommige mkv bestanden doen het nu niet meer goed en br en 4k heb ik nog nooit geprobeerd.
Apparaten kostten in beide gevallen minder dan 100 euro.
Dat is het bedrag wat ik max. wil uitgeven
De genoemde apparaten en bedrijven zijn er niet meer.

Wat ik nu lees is dat er een chromecast(daarvoor moet je je telefoon gebruiken)Apple tv,Xiaomi en dergelijke apparaten zijn die apps kunnen afspelen en via een netwerk verbonden zijn ,wat ik niet hoef.
Mijn tv provider geeft me netflix,amazon prime en youtube en dat is genoeg.

Ik zoek eigenlijk hetzelfde eenvoudige apparaat wat ik nu heb maar dan met recentere software zodat ik alles kan afspelen via mijn externe schijven

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
Als je niet veel wil uitgeven is een Raspberry Pi met daarop LibreELEC altijd een goed idee. Als je geen zin hebt om er zelf wat tijd in te steken, kun je kijken naar goedkope kant en klare mediaspelers zoals bijvoorbeeld van Eminent of een Xiaomi Mi Box. Er zijn nog talloze goedkope Chinese Android-boxjes.

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield TV Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

• pejoar
Zag al dat er verschillende waren die problemen met 4k en br hebben.
Eminent leek wel wat maar die ik wilde is niet meer leverbaar.
Ik hoef zoals ik al zei geen android,wifi of opslag op het apparaat.
Alleen dat het al mijn harde schijven van nu en later kan afspelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Darkmentom
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 20-06 21:11
kijk eens naar een vero4K+ .

Super toestel met veel ondersteuning.
En speelt alles af zonder gemor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pejoar
Dat toestel is nergens te krijgen en er was 1 prijs van 120 euro te vinden.
Maar niet (meer) leverbaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 14:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

Die kan je toch gewoon bestellen op de osmc website?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
Tja, het wordt wel lastig zo. Er zijn diverse betaalbare alternatieve mediaspelers voorbij gekomen om je oude exemplaar te vervangen. Maar op elk alternatief heb je een reden voor afwijzing.
De meeste modellen zijn nu eenmaal gebaseerd op Android dus ik zou voorstellen, accepteer dat. Dan moet je rond die € 100 echt wel iets kunnen vinden. Check die Vero4K+ nog eens. Of kijk bij Minix, Venz, COOD-E, enz.

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield TV Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 18:45
@pejoar Lees de links die ik hier Jorgen in "Blu-rayspeler met apps en USB-ingang voor media" gepost heb eens door. In de 2 stukken die ik geschreven heb ga ik in op welke opties er zijn. De 2 stukken die wrxtasy op het Kodi-forum heeft geschreven gaan daarna in op wat de beste keuze kan zijn.

Lang verhaal heel kort: ga voor een mediaspeler die draait op Android of op Android TV en installeer daarop Kodi. Voor het hoe, waarom en welke verwijs ik je naar de 4 bovengenoemde links.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pejoar
Allemaal hartelijk dank voor de moeite te nemen om te reageren.
Ik denk dat ik voor deze ga.
AGPTEK 4K Ultra-HD bij Amazon 70 euro
Lijkt erop dat dit ding het meeste wel aankan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 18:32
Ik ga zelf kijken naar een nvidia shield om mijn oude media player te vervangen.

Ryzen5 2600X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-2080 ; 1TB SSD

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True