Na op 2 juni mijn Ziggo opgezegd te hebben T-Mobile thuis gebeld en abonnement af te hebben gesloten, wordt ik vandaag gebeld door T-Mobile, blijkbaar is het te duur mij aan te sluiten???
Mevrouw zegt: het is te duur u aan te sluiten, u kunt kosteloos op zeggen.
Ik antwoord: hoezo kan ik kostenloos opzeggen, jullie zeggen nu toch op?
Mevrouw zegt: Nee, KPN rekent te veel, T-mobile wil die kosten niet op zich nemen, dus u kunt kosteloos opzeggen.
Ik antwoord: En als ik niet wil opzeggen?
Mevrouw zegt: dan moet u wel betalen maar leveren wij geen dienst.
Ik antwoord: dus u kunt niet leveren, maar ik moet opzeggen? Zeg het dan maar op.
Mevrouw zegt: kan ik verder nog iets voor u beteken?
Heb het gesprek maar afgebroken, maar wat is dit voor gare manier van communiceren van Tmobile? Zeg dan gewoon dat je niet kunt leveren en zeg contract op?
En punt 2, wat moet ik nu? heb gewoon een telefoon aansluiting in de muur, maar krijg blijkbaar geen internet daar door via Tmobile?
Ga zo KPN zelf maar bellen, maar vind dit wel een erg rare gang van zaken.
Mevrouw zegt: het is te duur u aan te sluiten, u kunt kosteloos op zeggen.
Ik antwoord: hoezo kan ik kostenloos opzeggen, jullie zeggen nu toch op?
Mevrouw zegt: Nee, KPN rekent te veel, T-mobile wil die kosten niet op zich nemen, dus u kunt kosteloos opzeggen.
Ik antwoord: En als ik niet wil opzeggen?
Mevrouw zegt: dan moet u wel betalen maar leveren wij geen dienst.
Ik antwoord: dus u kunt niet leveren, maar ik moet opzeggen? Zeg het dan maar op.
Mevrouw zegt: kan ik verder nog iets voor u beteken?
Heb het gesprek maar afgebroken, maar wat is dit voor gare manier van communiceren van Tmobile? Zeg dan gewoon dat je niet kunt leveren en zeg contract op?
En punt 2, wat moet ik nu? heb gewoon een telefoon aansluiting in de muur, maar krijg blijkbaar geen internet daar door via Tmobile?
Ga zo KPN zelf maar bellen, maar vind dit wel een erg rare gang van zaken.
Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000