misschien een hele domme vraag, maar ik weet het echt niet.. hoe kan ik het pcspeaker-beepje in linux uitzetten ?
Mijne zit vastgesoldeerd op het mobo
met papier mache kun je alles maken!!
gewoon in de console.Op dinsdag 07 augustus 2001 14:17 schreef DJ_PP het volgende:
in KDE of Gnome of waar en wanneer bedoel je eigenlijk?
Verwijderd
Lekkere nuttige antwoorden hiero! 

Voor consoles: setterm -bfreq 0
Voor onder X: xset -b 0
(Zoiets tenminste, anders moet je ff in online manual lezen voor de exacte syntax.)
Suc6.
(Zoiets tenminste, anders moet je ff in online manual lezen voor de exacte syntax.)
Suc6.
Knip-tang 
sim-pel
sim-pel
Alle proemn in n drek
Dat ding is inderdaad erg irri, hier gaat ie ook superhard tekeer als ik in VI een keer te veel op esc druk (en dat doe je nogal eens, als je ff niet meer weet in welke mode je zit....)
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Verwijderd
Dan zet je hem toch gewoon uit?Op dinsdag 07 augustus 2001 22:54 schreef zomer het volgende:
Dat ding is inderdaad erg irri, hier gaat ie ook superhard tekeer als ik in VI een keer te veel op esc druk (en dat doe je nogal eens, als je ff niet meer weet in welke mode je zit....)
Of maak er een mooi schappelijk 'tikje' van in plaats van zo'n knoert harde BEEEEP!!
Lekker irritant als je midden in de nacht achter je pc zit.
Het ging er juist om hoe je dat doetOp dinsdag 07 augustus 2001 23:41 schreef Mainwave het volgende:
[..]
Dan zet je hem toch gewoon uit?
[..]
Verwijderd
Welk 'ding' is er erg irri dan? Die kniptang?Op woensdag 08 augustus 2001 12:55 schreef RemcoX het volgende:
[..]
Het ging er juist om hoe je dat doet
ok bedankt voor jullie reacties
ik ga het nu proberen.
ik ga het nu proberen.
Hmmm mijn fout, cross post, maar eeh het antwoord staat erbij.
[topic=200886]
[topic=200886]
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Dat scriptje in dat andere topic werkt inderdaad.. in de console doet ie het niet meer nu.. Het scriptje werkt helaas niet in Gnome.. wie helpt me nog een keer ?
Verwijderd
Gewoon Gnome Control Panel openen en dan op Keyboard drukken.
Daar kan je het volume van je systeem-speaker instellen. 0 = uit
Daar kan je het volume van je systeem-speaker instellen. 0 = uit
volgensmij heeft Mainwave al lang het goede antwoord gegeven:Op donderdag 09 augustus 2001 00:00 schreef CYBERSTALKERT het volgende:
Dat scriptje in dat andere topic werkt inderdaad.. in de console doet ie het niet meer nu.. Het scriptje werkt helaas niet in Gnome.. wie helpt me nog een keer ?
Op dinsdag 07 augustus 2001 16:26 schreef Mainwave het volgende:
Tuurlijk, dan moet je even achter je computer kijken, ergens bovenaan naast een fan zit een dikke (meestal zwarte) kabel met plastic stekker. Als je deze eruit trekt, beept hij niet meerOp donderdag 09 augustus 2001 00:39 schreef Mainwave het volgende:
Hoort niet hier thuis, maar weet iemand toevallig hoe je de beep in w2k uitzet?
Tnx.
Pagina: 1