Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaddyBear
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 30-01 19:44
Ik wil graag mijn toetsenbord/muis verfen zodat alles een geheel vormt.
Ik vind een matt finish heel erg mooi alleen weet ik niet wat voor verf ik moet gebruiken of het beste is voor dit soort dingen. Hebben jullie tips?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Durango
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05-2023
2K spuitbus auto lak die zijn krasvast en kunnen tegen (vette)vingers zijn ook in kleur te koop. Ik weet niet hoeveel kleuren je denkt te gaan gebruiken anders is het goedkoper om alles te verven met normale verf en dan af te sluiten met een 2K clearcoat satijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:02
ps, spuit de toetsen etc los van het toetsenbord, anders dekt de verf niet mooi / kan je toetsen niet induwen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Durango
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05-2023
Je wilt de toetsen ook verven? Dan zie je de opdruk niet meer of je moet alles gaan afplakken. En uiteraard alles moet gedemonteerd worden ook je muis. Daarna alles voorbehandelen met scotchbrite en ontvetten dat wil je echt niet tussen je toetsen of in je muis hebben zitten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-05 11:14

SA007

Moderator Tweaking
Mat voor toetsenbordtoetsen werkt niet, je vingers zorgen er snel voor dat ze gaan glimmen.
Als je het mooi wil houden zou ik voor zijdeglans of hoogglans gaan.

Gebruik iig een geschikte primer, anders valt zo de verf eraf.

2K verf/primer is een goed idee, wordt veel harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaddyBear
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 30-01 19:44
Durango schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:28:
2K spuitbus auto lak die zijn krasvast en kunnen tegen (vette)vingers zijn ook in kleur te koop. Ik weet niet hoeveel kleuren je denkt te gaan gebruiken anders is het goedkoper om alles te verven met normale verf en dan af te sluiten met een 2K clearcoat satijn.
IK ben het van plan om zwart en wit te gebruiken, maar bedankt voor de tip!
Pagina: 1