Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Systeem apart van monitor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Makine_31
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15-06 15:31
Ik heb een bureau waar ik mijn huidige systeem en twee monitoren op heb staan, en op zo'n 10m afstand daarvan mijn tv. Echter wordt mijn bureau vervangen door een eettafel, en daar wil ik mijn systeem niet hebben. Ik wil dus mijn woonkamer herinrichten zodat mijn systeem naast mijn tv staat (en op worden aangesloten). Echter dienen mijn monitoren, toetsenbord en muis bij mijn tafel te blijven.

Mijn vraag is hoe jullie dit zouden oplossen. Ik weet niet of het een plan is om een hele zooi aan 10m kabels te leggen (2x DP, USB-hub, audio), dat lijkt mij meer gedoe dan wenselijk. Is er een methode om een hub met één kabel te plaatsen? En zo ja, wat voor hub is dit?

Ik wil dit niet een klein systeem gebruiken om te streamen of voor remote access, omdat ik hem ook wil gebruiken voor gamen, en latency dan een probleem wordt.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22:41

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Jij zoekt een HDMI/USB extender.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 06-06 11:51
muis en toetsenbord zouden draadloos kunnen, denk die 2 monitoren met een of andere splitter aan sluiten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 23:16
Draadloos bluetooth over 10 meter? Ik zou bang worden voor slecht bereik... niets irritanters dan een muis die maar de helft registreert. liever de oplossing van microkid :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Makine_31
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15-06 15:31
Over wat voor kabel gaat dit? En gaat dit geen problemen qua bandwith opleveren met: QHD@144Hz + HD@60Hz content?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22:41

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Het gaat over je netwerk. Verder heb ik er geen ervaring mee.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True