Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

V&A user review aanpassen op mijn profiel van Daanvgeelen

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kozee
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 16-06 16:42
Gebruiker daanvgeelen plaatst een onterechte review op mijn tweakers V&A beoordelingenpagina

Waren een deal overeengekomen waar de prijs vast stond en we overgegaan waren tot klaarmaken van de verzending.

Dan komt deze persoon doodleuk af dat iemand hem komt ophalen omdat ik niet binnen het uur reageer op tweakers. (Volgens hem reageer ik een dag niet, volgens mij zat hier 11u30 tussen)

Ik heb nog een leven buiten tweakers, ik kan niet elke 50 min tweakers checken om 21u in de avond.

Belachelijke reactie van deze persoon, daarom eis ik een verwijdering van zijn review op mijn pagina.

De verkoop is afgerond op:

04/06/2020 om 20:41

Omdat ik niet reageer op zijn volgend bericht om 21:38 (nog geen uur later) heeft hij een verkoop afgesloten met iemand anders.

Ik zit niet elke 50 minuten tweakers te checken.

Dan nog de dreiging dat hij ook over mij een review zal schrijven. Doe gerust, de mods zullen wel ingrijpen :)

hierbij de bewijzen

https://imgur.com/a/xZ8mcmu

[Voor 5% gewijzigd door kozee op 05-06-2020 10:03]

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kozee
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 16-06 16:42
Aan zijn reacties te zien ook duidelijk dat hij weet dat hij in fout is. Durft niet in dialoog te treden en kraamt onzin uit.

https://imgur.com/a/M53sAeD

@FlipFluitketel

[Voor 6% gewijzigd door kozee op 05-06-2020 11:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20:30

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done. Laat volgende keer wel het delen van de communicatie achterwege, dat is ook niet toegestaan.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True