Pakketje ontvangen uit het buitenland zonder adres te geven

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47
IK wil graag een pakket ontvangen van een buitenlands bedrijf, maar ik wil hen liever niet mijn privéadres geven. Het gaat om een klant die ontwikkelhardware wil sturen voor een project waar ik aan bezig ben. Zijn er opties om zoiets te doen?
...

Mijn google skills schieten te kort. Ik vind van alles over pakjes die je gemist hebt bij een servicepunt laten aankomen o.i.d., maar direct naar een servicepunt sturen kan ik niet vinden. Ik dacht dat het bij DHL kan, maar als ik daar rondkijk dan moet ik ook gewoon een adres ingeven en kan ik geen nummer van een postpunt ingeven of iets dergelijks.
...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Beste antwoord (via ATS op 05-06-2020 10:15)

• Fantasma7988
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-12-2024
Denk dat dit met een UPS punt geen enkel probleem moet zijn

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:12
Hoe graag wil je het? Voor 300 euro heb je een jaar een postbus.

Direct naar een servicepunt laten sturen kan soms in overleg met het punt, maar reken nergens op.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma7988
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-12-2024
Denk dat dit met een UPS punt geen enkel probleem moet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik had laatst via V&A een bestelling ontvangen; verzender had m'n adres niet nodig maar vroeg naar het dichtstbijzijnde DHL parcel punt waar ie het heen kon sturen.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Je kan de Poste restante optie gebruiken
https://www.postnl.nl/kla...vaste-woon-verblijfplaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-06 16:57

Joran

<3 natalee

http://www.parcel4me.nl/index/howitworks

Op, bijvoorbeeld, de VU-campus staat een ontvangpunt waar je hem dan kan ophalen.

edit: Lees het bericht op de homepagina: http://www.parcel4me.nl/
Blijkbaar is het gratis doen van dit niet winstgevend.

[ Voor 33% gewijzigd door Joran op 05-06-2020 09:53 ]

Send me your gameboys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS
Dank voor de tips.
@Fantasma7988 UPS had inderdaad gekunt, maar helaas kon de verzender geen UPS gebruiken.
@Joran Parcel4me is niet in de buurt voor mij helaas, maar ziet er op zich wel bruikbaar uit!
@Eppo © Dat is inderdaad de ouderwetse methode, maar ik betwijfel of het ook voor pakketjes werkt? Dat is me een wat te hoog risico om te nemen; dit soort spul is best waardevol.
@naitsoezn Zoals ik al zei: ik kan op de site van DHL niet vinden hoe dat dan werkt.
@418O2 Ja, een postbus kan ook, maar dit is niet iets wat vaker gebeurt, en een postbus is dan een dure manier om mijn privégegevens af te schermen.

Dank voor de suggesties, maar ik laat de hardware nu maar gewoon naar ons kantoor in Berlijn sturen, die het dan naar mij doorsturen. Duurt wat langer, maar helaas.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:12
Het klinkt allemaal wel wat shady moet ik zeggen @ATS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
Het is voor mij gewoon een kwestie van vanuit huis werken voor een consultancy bedrijf dat in het buitenland zit. Ik vind het niet zo fijn om mijn privégegevens bekend te maken aan klanten van het bedrijf waar ik voor werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

ATS schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:34:
Het is voor mij gewoon een kwestie van vanuit huis werken voor een consultancy bedrijf dat in het buitenland zit. Ik vind het niet zo fijn om mijn privégegevens bekend te maken aan klanten van het bedrijf waar ik voor werk...
Ik neem aan dat de postkamer van je bedrijf wel gewoon bemand is toch? Dan is het gewoon zaak om even langs te rijden zodra het pakketje bij je bedrijf binnenkomt... Ik zou de moeite niet nemen om dit elders te laten bezorgen (met alle risico's op kwijtraken van dien).

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
naitsoezn schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:50:
[...]

Ik neem aan dat de postkamer van je bedrijf wel gewoon bemand is toch? Dan is het gewoon zaak om even langs te rijden zodra het pakketje bij je bedrijf binnenkomt... Ik zou de moeite niet nemen om dit elders te laten bezorgen (met alle risico's op kwijtraken van dien).
Kantoor is in Berlijn, "even" langsrijden is best wel ver zeg maar :)
Maar goed, die gaan het nu gewoon daar vandaan door sturen.

Pagina: 1