Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

iOS 13 Shortcuts JSON API automatisch activeren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jboy1991
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 15:51
Hey tweakers,

Ik vroeg mij af of er een manier bestaat op de iphone om een http json request op de achtergrond uit te laten voeren.

Ik wil namelijk dat wanneer mijn iphone week gaat “s ochtends en ik deze uitzet. Er een bepaalde REST JSON word uitgevoerd.

Ik heb het al voor elkaar om de opdracht te maken en na handmatig testen werkt deze ook correct. Echter wanneer ik het via de wekker test, moet ik de opdracht handmatig bevestigen. Op internet las ik dat dit verplicht is omdat je een url aanroept.

Mijn vraag is nu: is er een manier om dit te ontzeilen?

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AntonyterHorst
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17:53

AntonyterHorst

www.prosimrig.eu

Er is nog geen manier om een opdracht automatisch te laten uitvoeren. Er zijn wel wat tweaks voor als je je iPhone hebt gejailbreakt, maar dan moet je dat uiteraard wel willen..

Check onze Beursplein Discord: https://discord.gg/CkvyBNcm

• Jboy1991
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 15:51
AntonyterHorst schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 23:00:
Er is nog geen manier om een opdracht automatisch te laten uitvoeren. Er zijn wel wat tweaks voor als je je iPhone hebt gejailbreakt, maar dan moet je dat uiteraard wel willen..
Ah spijtig

Bedankt voor het antwoord.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True