Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Help omtrent RGB

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Juliuth
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 30-05 12:46
Ik zoek een?
RGB strip voor in mijn PC

Wat is je budget?
Denk dat max 40 wel moet volstaan

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen enkel voorkeur.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben opzoek naar een rgb strip (liefst magnetisch) die ik gewoon kan aansluiten op een RGB header. Ik heb een asrock b450m steel legend. Ik ben zo in de war door alle verschillende standaarden dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik wil geen extra kastje in mijn pc hebben hangen om die strip aan te sturen. En moeten rgb strips los van de rgb header ook nog van stroom voorzien worden? Wie o wie heeft de antwoorden?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True