Toon posts:

beetje te rood tft scherm?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een tft scherm van een compaq armada 7400.
nu is het zo dat het in het begin leek alsof de fl invertor of het backlight stuk was maar het probleem is nu anders geworden het beeld is nog wel donker maar er zit een rode gloed doorheen?
heet iemnand dit weleens eerder gehad of weet iemand een oplossing?
de oplossing naar compaq gaan is geen optie want die rekenen boven de 2000,- voor een nieuw schermpje want ik had hem al open geschroefgd dus de garantie op het scherm is vervallen :(

Verwijderd

Hmmm ik had hetzelfde met een gewone monitor maar dan een paarse gloed er doorheen, bleek de monitorkabel kapot te zijn, dus probeer is een andere.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 13:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

wrom schroef je dan in godesnaam ook een tft scherm open van je laptop?!!?!?!?! als er nog een KANS op garantie is GELIJK terugbrengen! je gaat je monitor toch ook nie opentrekken omdat je lijntjes niet zo goed staan?

beetje stom

blup

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik dacht dat ik er 1 jaar garantie op had en ik had dat ding al meer dan 2 jaar. en toen zei een kennis van me die was komen kijken dat er ook 3 jaar op kon zitten, die had het nagekeken en bleek dus iinderdaad 3 jaar op te zitten en ja toen was het al te laat.

Verwijderd

Ah tis een laptop, sorry even niet aan gedacht.

Verwijderd

Blijft het beeld gelijk als je het deksel heen en weer beweegt? Indien niet, heb je kans dat het kabeltje ergens onderbroken ligt (misschien door het veelvuldig openen en sluiten) Heb dit vroeger nog gezien bij laptops. Het herstellen van zo'n minuscuul kabeltje is wel millimeterwerk. Indien niet, vrees ik dat het scherm zelf of de aansturing ervan defect is.
Pagina: 1