Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vervangen pc - 600 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MADG0BLIN
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:34
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik het systeem meestal voor standaard kantoor werk, browsen en office applicaties maar daarnaast speel ik af en toe wel eens een spel. Dit wil ik blijven doen, maar hoef zeker niet de allerbeste graphics tevoorschijn te toveren. Het moet gewoon weer soepel draaien. Daarnaast maak ik af en toe gebruik van 1 virtuele machine binnen Hyper-V om wat zaken te testen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600 euro aangezien ik al wat zaken heb.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?

Kast: Fractal Design Define R4
SSD: Samsung 840 EVO Basic

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen directe voorkeuren. Het moet gewoon goed werken. ;)

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet in mijn bestaande kast passen en ik wil mijn huidige SSD ook kunnen plaatsen.

Ga je overklokken?
Nope.

Wat verwacht je van ons?
Ik ben niet echt meer op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Heb aan de hand van de laatste Best Buy Guides een aantal onderdelen bij elkaar gezocht. Ik wil eigenlijk voornamelijk weten of dit de goede keuzes zijn binnen dit budget en of alles een beetje compatibel is met elkaar.

Wat ik zelf heb samen gezocht tot nu toe:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 Boxed€ 159,-€ 159,-
1MoederbordenMSI B450M PRO-VDH Max€ 76,05€ 76,05
1VideokaartenGigabyte GeForce GTX 1650 Super Windforce OC 4G€ 187,51€ 187,51
1Geheugen internCorsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 69,04€ 69,04
1VoedingenCooler Master MWE 450 White 230V - V2€ 41,-€ 41,-
1Solid state drivesGigabyte NVMe SSD 256GB€ 51,-€ 51,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 583,60

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True