Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• jurgen.
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 05-06-2020
Ik zoek een?
GSM

Wat is je budget?
max 800euro, liefst minder

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik werk in een ruimte waar soms veel productstof in de lucht hangt, daarom wil ik een GSM die stofvrij is ( vorige gsm samsung s8 had problemen met oplaadconnector die niet goed meer werkte door stof)
Verder moet de gsm een verschillende applicaties kunnen openen tegelijkertijd, bank app, provider app, facebook, whatsapp, messenger, instagram, gmail, outlook, ...
Ik gebruik ook regelmatig gaming app OldSchool Runescape en soms eens een andere game zoals schaken.
een goede accu die lang meegaat is ook wel iets belangerijk.
Voor camera, gewone camera is meer dan genoeg, ik trek niet zoveel fotos.
Geen Apple.

Wat heb je zelf al gevonden?
AGM X3 8GB/128GB: maar deze is niet beschikbaar via de officiele site en weet niet wanneer deze effectief beschikbaar is.
Een telefoon die niet stofvrij is is voor mij ook goed met een case deze dan stofvrij zou maken, maar hier vind ik geen cases hiervoor.

Alle reacties

• gysman11
  • Registratie: juli 2010
  • Niet online

• jurgen.
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 05-06-2020
YouTube: Samsung XCover Pro Unboxing and First Impressions
Danku voor de suggestie, maar de connector is hier niet afgesloten, er kan dus nog steeds stof in komen. Of ben ik hier verkeerd?

• Desiler
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 14-06 00:25
Kan je niet gewoon zo'n plugje kopen wat je in je USB-C connector doet? Hiermee kan je hem stofvrij houden.
Zoiets: https://www.amazon.com/dp/B01N7J8WBX?ref=yo_pop_ma_swf

Een goede rugged case erbij en je bent klaar denk ik.

[Voor 14% gewijzigd door Desiler op 04-06-2020 18:35]

Intel Core i7 9700K | GIGABYTE Z390 Aorus Elite | 16GB DDR4 3200MHz | NVIDIA GeForce 1080 GTX 8GB

• arvidbeheerder
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 13-06 21:51
Ik heb zelf geen ervaring met de telefoons, maar moest meteen hier aan denken: https://www.catphones.com/en-gb/

Die cat phones pretenderen vrij robuust te zijn. Heb je daar al eens naar gekeken?

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 11:39
Je kunt in de Pricewatch filteren op invloeden van buitenaf en IP classificatie.
https://tweakers.net/smar...FlijpJVtJKhgamlqVJsbW0tAA

Echter zelf zou ik (ook) voor draadloos opladen gaan.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True