Toon posts:

configuratie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
"Modems" in het Configuratiescherm bezit een configuratiewindow wanneer je rechtsklikt op het modem en daarna links op eigenschappen.
De provider(s) bezit(ten) dezelfde window maar wel aan die provider en zijn modemeisen aangepast. Dat kun je zien als je in Deze Computer via de inbelverbinding in de window van de provider komt.
Girotel heeft ook zo'n eigen aangepast venster.
Er is echter een gegeven dat niet van Provider tot Girotel verschilt en dat is de initstring die je invoert (kunt invoeren) in Geavanceerd. Alle variabelen kunnen verschillen, alleen een eenmaal ingevoerde string verschijnt in élk dialoog venster al ga je op je kop staan.
En juist wat die string betreft, wil ik variëren! Is dit normaal dat dit de enige constante is?
Wat kan ik er aan doen om in het configuratievenster van Girotel (2.0) een string in te voeren en in het configuratievenster van de provider niet?

sgrav000

• apa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 09:42

apa

Run Forest, ruuuuuuuuuunnnnn!!

Je kan je init-string misschien voor je dial-string plaatsen. Zoiets als volgt:

ATZ|ATDT

ATDT is de normale dial-string (tenzij je nog pulse-dialing moet hebben; dan is het ATDP). Dit gaat indien je de dial-string kan instellen per connectie... (weet ik niet meer vanbuiten aangezien ik nu geen dial-up modem meer heb/wil)

PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:29

Floor-is

5.2

Move HA -=> IT

Bericht hierboven