Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

HP Laptop 15-dw0132nb usb werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• christophe195
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 03-06 02:41
Hallo,

vorige week vrijdag ben ik met een vriend van mij naar de mediamarkt in Antwerpen geweest. Hij moest een laptop en kent daar niet veel van vandaar dat hij mij mee vroeg.

Nu liet hij me een paar dagen geleden weten dat zijn bedrade muis niet werkte, en na aankoop van een draadloze die ook niet werkte. Ook zijn gsm lade niet op als hij eraan werd gehangen.

Het gaat hier om een HP Laptop 15-dw0132nb, ik heb de batterij besparende instellingen al bekeken en daar bleek niet's mis me te zijn. Wel stond er (in de engels informatie) "data transfere only" bij de usb poorten.

Wil dat dan zeggen dat hij geen draadloze muis kan aansluiten op de poorten?

Mvg. Christophe

• borft
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:54
nee, dat betekent het niet. Het betekent dat je er bv niet de laptop mee kunt opladen (PD), of een DP scherm op kunt aansluiten.

Heeft ie de ontvanger van de draadloze muis wel aangesloten?

• christophe195
ja, die zat er in.

Ook zijn iphone laden niet op.

[Voor 50% gewijzigd door christophe195 op 04-06-2020 17:07]

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23:03
dan is het tijd om terug te gaan en is er waarschijnlijk iets mis met een van de USB poorten (maakt sluiting bijvoorbeeld) of, om wat voor reden dan ook, de USB is uitgeschakeld in de BIOS. Dat kan je nog even controleren.

Woont in Helsinki

• christophe195
Ok, ik zal straks proberen vanop afstand in de bios te neuzen.

Het was wel het show model en zat vast met een usb alarm stekker. Kan dat er iets mee te maken hebben?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True