Hi allen,
Ik zal even mijn situatie omschrijven:
Ik heb een nieuwbouw woning, met slecht wifi bereik door het vele beton.
Ik heb op elke verdieping een utp kabel getrokken, daar wil ik een accespoint op aansluiten zodat het wifi bereik op alle verdiepingen goed tot perfect is. Het is belangrijk dat ik maar 1 wifi naam heb en dat er op de achtergrond zelf naar het sterkste signaal gezocht wordt en overschakelt.
Ik heb glasvezel van t-mobile met bijbehorende zyxel modem. Op het modem heb ik een switch aangesloten waar elke utp kabel naar een plek in de woning gaat.
Ik heb 3 dingen gevonden waarvan ik denk dat deze goed bij mijn situatie passen:
- TP-Link Omada EAP245
- Ubiquiti UAP-AC-Lite (enkel fast roaming)
- Zyxel NWA1123-AC v2
Het budget is +/- 300€ voor 3 accespoints.
Alvast bedankt voor de reacties
Ik zal even mijn situatie omschrijven:
Ik heb een nieuwbouw woning, met slecht wifi bereik door het vele beton.
Ik heb op elke verdieping een utp kabel getrokken, daar wil ik een accespoint op aansluiten zodat het wifi bereik op alle verdiepingen goed tot perfect is. Het is belangrijk dat ik maar 1 wifi naam heb en dat er op de achtergrond zelf naar het sterkste signaal gezocht wordt en overschakelt.
Ik heb glasvezel van t-mobile met bijbehorende zyxel modem. Op het modem heb ik een switch aangesloten waar elke utp kabel naar een plek in de woning gaat.
Ik heb 3 dingen gevonden waarvan ik denk dat deze goed bij mijn situatie passen:
- TP-Link Omada EAP245
- Ubiquiti UAP-AC-Lite (enkel fast roaming)
- Zyxel NWA1123-AC v2
Het budget is +/- 300€ voor 3 accespoints.
Alvast bedankt voor de reacties