Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• lolkejan
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 06-11-2020
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
bluetooth oplossing voor het afspelen van muziek in mijn Peugeot 307 uit 2007.

Wat is je budget?
max 75 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek (spotify, Itunes podcast) af te spelen, bellen is een optie indien mogelijk voor de prijs.

Wat heb je zelf al gevonden?
Vond via dit forum de volgende adapter:
https://www.carinterface....geot-autoradio-mn-603-rd4
En via bol.com de volgende autoradio:
https://www.bol.com/nl/p/...le#product_specifications

Welke vragen heb je hier nog over?
Ben zelf niet technisch onderlegd, daarnaast weet ik niet hoe ik de afmetingen van een eventuele nieuwe radio kan bepalen. De huidige radio is de volgende:
https://www.carinterface....eot-citroen-rd4-b5-n2.jpg
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 16:01
Autoradio's houden zich normaal gesproken aan de DIN standaard... er zit een single DIN radio in dus iedere andere single DIN zou moeten passen. Met compleet geïntegreerde systemen is het een ander verhaal maar dat is bij jou niet aan de orde.

Hou er overigens rekening mee dat er een kans bestaat dat je een ISO kabel nodig hebt om een andere radio aan te kunnen sluiten en zaken als stuurbediening te kunnen behouden. Bekijk ook even hoe jij de klok van de auto moet instellen, je ziet nog wel eens dat dit via de radio gebeurd en die functionaliteit kan je dan verliezen.

Persoonlijk zou ik voor een andere radio gaan, mijn ervaring met dergelijke is niet heel best... vaak storingsgevoelig en bediening ook meestal niet erg prettig.

Overigens zou ik ook niet voor een al te goedkope autoradio gaan. dat kan nog wel eens tegenvallen wat betreft geluidskwaliteit en vermogen.

• Djampire
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 16-06 20:36
waar je nog even naar zou kunnen kijken is of er rechtsboven in je handschoenkastje een tulpstekker aansluiting zit. dan zou je met een 'ouderwets' kabeltje kunnen werken. Bij mijn Peugeot 207 (ook 2007) zit dat namelijk wel. Dan kun je op de autoradio via de ''source'' knop wisselen naar Aux1 aansluiting. wellicht dat je die dan via menu nog moet inschakelen.

3480 kWh Solar Array, Xiaomi Mi8, i7-8700k 16GB DDR4 GTX 1070 6GB

• NoUser
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 11-06 09:09
Misschien zoiets van Logitech, via Tulp of 3,5mm stekker(s) als je huidige radio dat ondersteund.

Everything is Energy, Energy is Everything ^ it's nice to be important, but it's more important to be nice

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lolkejan
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 06-11-2020
Thanks voor de reacties allemaal.

Klok bedien ik idd via de radioconsole dus dat is riskant.

Zit een aux aansluiting in het dashboardkastje, maar lees dat ik die nog moet activeren. Kan via source nu nog geen aux selecteren.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True