Is cadeaubonnen verkopen toegestaan?

Pagina: 1
Acties:
  • 680 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techprice
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 24-05 15:46
Mijn vraag:

Zoals de titel al aangeeft: "Is het toegestaan om cadeaubonnen of kortingscodes te verkopen bij V&A?"
Ikzelf vermoedde van niet, maar ik kon niet direct iets vinden in de V&A regels. Daarnaast weet ik dat een clausule op deze cadeaubonnen vaak zegt dat "doorverkoop niet toegestaan is".

Reden voor mijn vraag is dat ik heel wat cadeaubonnen en kortingscodes aangeboden zag staan, ook door gereputeerde aanbieders hier op Tweakers.

Kan iemand hier uitsluitsel over geven?

Alvast bedankt.

(Mijn oprechte excuses mocht deze vraag al 100 keer gesteld zijn, maar de term geschenk of cadeaubon leverde geen zoekresultaten op)

Measuring programming progress by lines of code is like measuring aircraft building progress by weight.

Beste antwoord (via Techprice op 08-06-2020 20:32)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Voor kortingscodes hebben we een apart topic. Cadeaubonnen kunnen in het V&A Overig topic.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:32

g0tanks

Moderator CSA
In Vraag & Aanbod overig komen er regelmatig waarde- of cadeaubonnen langs dus het lijkt mij geen probleem, maar voor de zekerheid kan je het nog vragen aan een V&A mod zoals @Microkid. ;)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techprice
Thanks!
Ik zag ook al eens waardebonnen en cadeaubonnen verschijnen in threads als deze: https://tweakers.net/internet-boeken/aanbod/ , daarmee dat ik het mij afvroeg.
Deze staat nu wel echt in een verkeerde categorie ook, maar het leek mij in ieder geval ook gewoon wat vreemd dat men zomaar cadeaubonnen kan verkopen in V&A in het algemeen.

Maar misschien dat het dan inderdaad eens handig is als er eens uitsluitsel zou over komen, aangezien er momenteel niets van in de richtlijnen over staat.

[ Voor 58% gewijzigd door Techprice op 08-06-2020 19:22 ]

Measuring programming progress by lines of code is like measuring aircraft building progress by weight.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Voor kortingscodes hebben we een apart topic. Cadeaubonnen kunnen in het V&A Overig topic.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techprice
Ok, bedankt voor het antwoord!

Dit topic is gesloten.