Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Muurbeugel gezocht (plat, hoogte verstelbaar, vesa 100)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Gopher
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 01-04 11:05
Goedemiddag tweakers,

Ik ben op zoek naar een vrij specifieke monitorbeugel. Voor ik het opgeef dacht ik hier nog een topic te starten.
Ik heb 2 desktop setups, met elke een 27 inch Dell monitor, welke vesa 100 compatible is. Hoger gaat niet omdat de schroefgaten in een inkeping vallen, grotere aansluitingen zullen dus niet passen.

Ik zoek eigenlijk een heel simpele beugel, welke ik alleen maar in hoogte kan verstellen (mijn vriendin is wat kleiner, en 2 vaste beugels met 2 monitoren die niet uitgelijnd staan vind ik niet leuk).

Ik wil bij voorkeur dus de monitoren alleen in hoogte kunnen veranderen, als dit met gereedschap moet (schroefje losmaken monitor vasthouden op juiste hoogte en weer vastdraaien) vind ik dat geen enkel probleem.

Ik ben nu al maanden aan het zoeken (niet elke dag of zo, maar met vlagen). En ik kom eigenlijk maar niets tegen.

Heeft iemand 'n idee in welke richting ik het beste kan zoeken?

Alle reacties

• Gopher
Ik bedenk me net, dat ik in principe eigenlijk een TV beugel van klein formaat kan gebruiken, en met 4 afstandsmoertjes het geheel zou moeten kunnen vastzetten.

Is dat een idee?

• Roestini
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 15:11
Ik ben op dit moment eigenlijk op zoek naar hetzelfde voor mijn 34 inch monitor. Het liefst zo strak mogelijk op de muur monteren, omdat ik niet zoveel bureau ruimte heb. Mijn voorkeur gaat dan ook naar enkel in hoogte te verstellen. Wat is jouw oplossing uiteindelijk geworden?

• GoT
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Roestini schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:10:
... Het liefst zo strak mogelijk op de muur monteren, omdat ik niet zoveel bureau ruimte heb. Mijn voorkeur gaat dan ook naar enkel in hoogte te verstellen....
https://www.amazon.de/-/n...sc=1&ref_=lv_ov_lig_dp_it

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• Gopher
Roestini schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:10:
Ik ben op dit moment eigenlijk op zoek naar hetzelfde voor mijn 34 inch monitor. Het liefst zo strak mogelijk op de muur monteren, omdat ik niet zoveel bureau ruimte heb. Mijn voorkeur gaat dan ook naar enkel in hoogte te verstellen. Wat is jouw oplossing uiteindelijk geworden?
Ik heb een niet verstelbare gekocht. Omdat ik die onder jou post niet helemaal vertrouwde. Dat is meer een adapter, maar lijkt een optie te zijn?

• Roestini
Inderdaad, zo één had ik ook gevonden. Het lijkt inderdaad een adapter te zijn, maar kan denk ik best een monitor van 7 kg houden. Wat voor vaste beugel heb je nu?

• Gopher
Die ik had kan ik niet meer vinden, ik had een kleinere variant van deze:

https://www.allekabels.nl...uurbeugel-tm-42-inch.html

Omdat dat de goedkoopste was ;-).

• Roestini
Die en de adapter zou in theorie moeten kloppen. Dan zelfs nog in hoogte verstelbaar. Ik maak er wel wat van. Dank!
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True