Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kan ik 2 tradfri bridges in 1 netwerken plaatsen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Curlymongoose
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 10-12-2020
Hoi allemaal,

Ik heb heb mijn kelder voorzien van slimme verlichting van ikea waardoor de maximale capaciteit van mijn tradfri bridge is bereikt? Kan ik dit op een manier uitbreiden? Kan ik bijvoorbeeld een 2e tradfri bridge in het netwerk plaatsen? En wat zijn hier de resultaten van? Kan ik dan nog bedienen in 1 app?

Alvast bedankt!

Alle reacties

• KRGT
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

KRGT

Have a nice day!

Hoeveel devices heb je dan wel niet?

Ik heb nu 34 apparaten op de Ikea Hub.

En nee, je kan ze niet samenvoegen en besturen is ook een drama. Dan kan je het beste kijken voor Zigbee2MQTT bijvoorbeeld, of een Conbee stick.

btw, er zijn zelfs mensen met 70 devices op de hub en in het begin gaf Ikea aan ongeveer 100 devices te supporten.

[Voor 20% gewijzigd door KRGT op 04-06-2020 11:12]

• Curlymongoose
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 10-12-2020
In totaal 53 apparaten en ik wil er graag nog meer. Vervangt de Zigbee2mQTT dan de tradfri bridge?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True