Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Hasse
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23:46
Net als iedereen ben ik flink aan het opruimen gegaan en ik heb nog een heleboel spullen rondom elektrische gordijnrails gevonden. Nu heb ik dat al een tijdje op V&A staan, maar het is denk ik net wat te specifiek. Ik hoop dus ook dat de modjes het goed vinden dat ik er hier een topic over maak. Ik denk namelijk dat er vast wel een Tweaker is die hier heel blij mee kan zijn. Omdat het ook enkele dozen met allemaal losse spullen en onderdelen betreft, zit er ook best een hoog hobby gehalte aan. De rail zelf op maat zagen, besturing monteren en instellen. Kapjes plaatsen. Ophangen en aansluiten. Afregelen. Eigenlijk werk voor een monteur maar vast ook voor een handige Tweaker.

Qua rail heb ik het volgende liggen:
300 cm recht, middensluitend
416 cm recht, enkel
300 cm recht, enkel, maar volgeplakt met ducktape
200 cm recht, enkel
100 cm recht, enkel
4 stukken van 70cm recht, enkel
1x Gebogen 380 x 115 met straal 25cm. (**)

(**) = De bocht zit als volgt: Als je het lange stuk recht voor je aan het plafond gemonteerd voor je ziet, dan zit het korte stuk links en loopt deze naar je toe. Andersom kan ook: Met het lange rechte stuk recht voor je aan het plafond gemonteerd, zit het korte rechts stuk rechts en loopt het van je af.

Verder zitten er meerdere dozen met motoren en voedingen bij en diverse onderdelen.

Het systeem kun je bedienen via potentiaal vrije contacten, infrarood, CAN en RS232. Diverse bedienunits bijgesloten.

Vanwege de afmetingen van de rails is opsturen niet handig. Ophalen kan in Zevenaar en dan geef ik je gelijk een uurtje uitleg over wat alles is en hoe het werkt.

Let op: Alleen voor de echte Tweaker die wel wat ervaring heeft met domotica en installatiewerk!

Heb je interesse? Stuur me dan een PM.

I love my Health Tech Start-up: ParkinsonSmartwatch.com

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 23:25
Vraag & Aanbod overig zou het hier niet beter passen ?
succes met iemand vinden ^^

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hasse
99ruud99 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:03:
Vraag & Aanbod overig zou het hier niet beter passen ?
succes met iemand vinden ^^
Ja, dat schreef ik al. Het is daar te specifiek voor. heb ik al een tijd geprobeerd ook. Omdat het zo specifiek is voor iemand die echt lekker aan het tweaken wil, lijkt mij een topic net wat meer op zijn plaats.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19:25
misschien überhaupt wel een idee voor een V&A topic specifiek voor dit soort specifieke producten

op maat gehoorbescherming en In Ear Monitors. www.cinepaq.nl

• Hasse
paQ schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 13:06:
misschien überhaupt wel een idee voor een V&A topic specifiek voor dit soort specifieke producten
Helemaal mee eens! Een domotica V&A Topic! Ik zou er dagelijks kijken naar leuke dingen!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True