Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Microsoft Teams / Whiteboard synchroniseert niet met iPadOS?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Vliegenier04
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 22-06 13:30

Vliegenier04

Maakt kapot wat al kapot is...

Topicstarter
Mijn vraag

Ik gebruik Microsoft Teams en Whiteboard (Whiteboard in de app Teams, dus niet de losse app!) om direct wiskundige formules uit te wisselen terwijl we aan de andere kant van de tafel zitten. Gelukkig krijg ik wat mijn tegenpartij schrijft wel binnen op mijn iPad (2017 10.5” Pro model), maar helaas krijgt zij niks binnen van wat ik schrijf. Sterker nog, na 5 minuten verdwijnt het gewoon uit mijn beeld! Zodra ik het Whiteboard opnieuw laadt zijn ook mijn aantekeningen weg...

Het gekke is: het werkt wel op MacOS (dmv de iPad gebruiken als extern scherm) en op Windows met de DUET app (ook iPad als extern scherm).

Ik gebruik samen met mijn iPad een Apple Pencil 1 (deze is nieuw en werkt in andere apps vloeiend).

Ik heb al geprobeerd; een gehele reset van mijn iPad, opnieuw de App geïnstalleerd en het gebruiken van een ander account in Teams.

Wie o wie weet hoe dit komt?

Niet aan het typen...

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True