Microsoft Teams / Whiteboard synchroniseert niet met iPadOS?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegenier04
  • Registratie: December 2016
  • Niet online

Vliegenier04

Maakt kapot wat al kapot is...

Topicstarter
Mijn vraag

Ik gebruik Microsoft Teams en Whiteboard (Whiteboard in de app Teams, dus niet de losse app!) om direct wiskundige formules uit te wisselen terwijl we aan de andere kant van de tafel zitten. Gelukkig krijg ik wat mijn tegenpartij schrijft wel binnen op mijn iPad (2017 10.5” Pro model), maar helaas krijgt zij niks binnen van wat ik schrijf. Sterker nog, na 5 minuten verdwijnt het gewoon uit mijn beeld! Zodra ik het Whiteboard opnieuw laadt zijn ook mijn aantekeningen weg...

Het gekke is: het werkt wel op MacOS (dmv de iPad gebruiken als extern scherm) en op Windows met de DUET app (ook iPad als extern scherm).

Ik gebruik samen met mijn iPad een Apple Pencil 1 (deze is nieuw en werkt in andere apps vloeiend).

Ik heb al geprobeerd; een gehele reset van mijn iPad, opnieuw de App geïnstalleerd en het gebruiken van een ander account in Teams.

Wie o wie weet hoe dit komt?

Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.