Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• wproest
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 18-06-2020
Vandaag voor het eerste een budget game pc gebouwd voor mijn zoontje (ik ben een leek). Bij het opstarten gaat wel de led verlichting op het moederbord (Asus PRIME A320M-K moederbord) branden, de fans draaien niet.

Wanneer ik de voeding van de grafische kaart (Gigabyte GeForce GTX 1650 Super Windforce OC 4G Videokaart) loskoppel, en de pc zonder videokaart opstart draaien de fans wel.

Ik begrijp uit een ander forum dat de (AMD Ryzen 5 2600 processor) geen grafische beelden ondersteund, op het scherm van mijn pc staat inderdaad dat er geen signaal gevonden wordt.

Zelf dacht ik dat ik misschien een bios update moest doen voordat de grafische kaart werkt. Maar zonder beeld kan ik geen bios update doen.

Is er iemand die ervoor kan zorgen dat mijn zoontje weer trots op me kan zijn :-) Kan iemand me op weg helpen naar een oplossing?

Alle reacties

• Bad Brains
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19:31
Ik zou beginnen met goeie foto's plaatsen.
Zoek ook eens op je eigen titel "geen beeld nieuwe build" of zoiets.
Forum posts zoals deze komen dagelijks langs, daar kun je al heel veel (alle) informatie vinden.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 19:20