Tyan K7 Dual MB, moet ik die kopen ?

Pagina: 1
Acties:

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 14:24
Medetweakers,

Ik zit eraan te denken om een dual bordje aan te gaan schaffen. Mijn voorkeur gaat dan uit naar 2 Athlons.

Voor die 2 Athlons heb ik naar het bordje van Tyan gekeken (zonder SCSI, heb nog een leuk kaartje voor liggen). Qua kosten is het 1367 voor het moederbord en ~ 1600 voor 2 1.2GHz MP procjes. Is dit de moeite waard of kan ik toch nog beter even wat maandjes afwachten totdat een MSI, ASUS, ABIT, etc met een dual AMD bordje komen ? Wat is jullie mening ?

-

Verwijderd

je vergeet nog 500 piek voor een speciale voeding en extra geld voor je registered DDR reepjes. Ik zou goed overwegen waar je het voor wil gaan gebruiken en of die applicaties dan ook werkelijk gebruik maken van beide processors. Ik heb er nog even aan gedacht maar heb toch geconcludeerd dat het wel extreem veel geld is voor iets dat de gemiddelde poweruser al amper zal benutten. Maar als geld geen rol speelt heb je natuurlijk een erg fijn systeempje met de Tyan.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 14:24
Dus toch nog maar even een tijdje wachten op een ander moederbordje ? Het duurt alleen zo lang ;)

-