Mijn vraag
Binnen ons bedrijf rollen wij meerdere gebruikte MacBooks uit. Aangezien we diverse nationaliteiten hebben binnen het bedrijf en ook meerdere talen wil ik graag een meertalig image op deze Macbooks zetten.
bij de configuratie van een nieuwe MacBook is dit zo. helaas is het zo dat als je de MacBook opnieuw installeert dat de betreffende taal dan niet in de pre configuratie te veranderen is.
Is het mogelijk dat bij de oorspronkelijke configuratie meer dan 1 taal geselecteerd wordt (net zoals bij windows 10 multi language? )
Relevante software en hardware die ik gebruik
een nieuwe installatie van Mac OS. Helaas kan deze maar in 1 taal.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Veel op internet gezocht, maar niet gevonden.
ik hoor graag of iemand hier een oplossing voor heeft?
Mark
Binnen ons bedrijf rollen wij meerdere gebruikte MacBooks uit. Aangezien we diverse nationaliteiten hebben binnen het bedrijf en ook meerdere talen wil ik graag een meertalig image op deze Macbooks zetten.
bij de configuratie van een nieuwe MacBook is dit zo. helaas is het zo dat als je de MacBook opnieuw installeert dat de betreffende taal dan niet in de pre configuratie te veranderen is.
Is het mogelijk dat bij de oorspronkelijke configuratie meer dan 1 taal geselecteerd wordt (net zoals bij windows 10 multi language? )
Relevante software en hardware die ik gebruik
een nieuwe installatie van Mac OS. Helaas kan deze maar in 1 taal.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Veel op internet gezocht, maar niet gevonden.
ik hoor graag of iemand hier een oplossing voor heeft?
Mark