Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe gtx 1650 super kaart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mtv1
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 21:09
Ik heb inmiddels mijn voeding vervangen door een corsair cx450 en heb nu een aparte pci-e 6+2 aansluiting.

Ik ben nu op zoek naar een gtx1650 super kaart als vervanger van mijn overgezette oude ATI hd2600pro. Verder in gebruik een asrock a320m-hdv met ryzen 1500x en 16 gb geheugen.

Waarom de 1650 super? Omdat deze meer cuda cores heeft en dat gaat mijn videobewerking enorm vooruit helpen, heb al pp gpu benchmark gekeken en de verschillen met 1650 zijn groot en met de 1660 wat minder.

Maar er zijn 22 modellen te vinden op tweakers, verschillen zijn voornamelijk merk, prijs en aantal fans.

Maar zijn er nog andere zaken waarop te letten, of is prijs de belangrijkste factor?

Budget is ongeveer 180-200 euro.

De monitor moet nog vervangen worden, dat volgt hierna.

[Voor 7% gewijzigd door mtv1 op 03-06-2020 21:26]

Beste antwoord (via mtv1 op 04-06-2020 13:13)

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 00:36
Sws geen singlefan kaart nemen, die zijn luid. pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1650 Super Windforce OC 4G is een prima model.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 00:36
Sws geen singlefan kaart nemen, die zijn luid. pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1650 Super Windforce OC 4G is een prima model.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jimh307
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 00:25
De gtx1650 zit ook in mijn laptop en is helemaal geen beroerde kaart. Prima om te gamen op 1080p met de instellingen op medium/high, maar ga geen 1440p of hoger aansturen want dan kom je gauw tekort.
Voor videobewerking heb je ruim voldoende aan die videokaart en kun je lekker je gang gaan.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True